„Ő minden idők legnagyobb magyar zenésze, ennyi” – Hundred Sins kedvenc 2023-as zenéi

2024.01.08. 13:27, soostamas

Mit hallgattak 2023-ban a leghallgatottabb zenéket készítő producerek? Első körben Hundred Sinst kérdeztük, aki tavaly hozta ki második szerzői lemezét, az Opera után az egyszerre poposabb és durvulósabb Operettet, tovább dolgozott tehetséges fiatalokkal ajsa lunától az NLP-ig, egy csomó embert felidegelt, másokat meg kilóra megvett az újragondolt Mennyország Touristtal, feltörekvő rappereket zsűrizett a Budapest Open Mic-on, megszervezte a zenekarát és turnézott Beton.Hofival, akivel a Cicaverzumban is szerepelt, a 25. születésnapján pedig fellépett a Szigeten is.

1. Co Lee, ANUBII$: 99

Volt szerencsém még Google Drive-ról hallgatni, amikor készült, minden alkalommal beraktam, amikor volt rá szerencsém, és elmondtam, hogy mekkora tag az ANUBII$. Premiercikkünk.

2. Beton.Hofi, ANUBII$: Óceán

Jaj, hoppá, még egy Anubi dollárjel alap, nekem ez az all time legjobb Beton.Hofi-szám (amit nem én írtam). A klip is a legkedvencebb Miki357-klipem. 3 király.

3. Beatrick, Co Lee, Miller David: Angyal

Na igen, a másik 3 király. B B B B Beatrick báttya tör fel, mint a talajvíz, nálam egyből instant classic top 10 hit lett, nagyon iconic szám volt ez tavaly. Amikor meghallottam áprilisban demóként, egyből tudtam, hogy rá kell raknom az év végi Recorder-listámra. Premiercikkünk.

4. Sisi feat. Leggoman: ASZTMA

Tavaly nagyon megváltozott a véleményem Sisiről. Hát kurvajó, nagyon szabadon játszik a hangjával, hallatszik, hogy nem szégyellős a mikrofon előtt, Leggomanről még nem hallottam ezelőtt, de nálam ő is és az alap is tízes volt. Kritikánk. Interjúnk.

5. L.L. Junior, KKevin: Cigány-ügy

Dzsindzser akkora prod, hogy ki se kell írni a nevét, de hallani, hogy az ő munkája, és nagyon nagy részben hozzájárul a dal sikeréhez. Kihozta a legjobbat Juniorból és KKevinből, miközben nem tűnik erőltetettnek és bénának, mint egy Bulibáró.

6. Azahriah: casa de papel

Hát most mit mondjak? Minden idők legnagyobb magyar zenésze, ennyi. Interjúnk.

7. gyuris: kitörési kényszer

Ráraktam a listára, mert a Spotify szerint ezt hallgattam a legtöbbet tavaly, és amúgy tényleg sokat hallgattam, nagyon tetszik az alap, és ahogy gyuris játszik a hangjával. Interjúnk.

8. ajsa luna, Hundred Sins: mennyországtourist

Jó, tudom, na, én csináltam, de akkor is vagány kis feldolgozás lett. Amúgy a final fel van pitchelve és gyorsítva nagyon, nem így szólt, meg az engedélyt is megkaptuk a Tankcsapdától, szóval nem forog Lukács Laci a sírjában vagy mi. Kritikánk. Interjúnk.

9. VZS: Jamaica pt. 2 (Kingston Town)

VZS-be akkor szerettem bele, amikor Romániába utaztunk a Citromale Ganggel, és Bazsi volt a dj odafele a buszban. Azóta nehéz lejönni róla, ha lenne kocsim, csak VZS szólna benne, nagyon hangosan.

10. Pogány Induló, ANUBII$: Afro Beat

Melyik az a hülye prod, aki elküld a Pogánynak egy ilyen alapot? Hát az ANUBIIIIIIIII$.🤪 Nagyon váratlan és működő párosítás a Morgó, Mély Marcika és az afrós, de a végén melodic technós alap. Interjúnk.

 

EZEK VOLTAK HUNDRED SINS KEDVENC ZENÉI 2022-BEN.

EZEK PEDIG A 2021-ESEK – DZSÚDLÓÉVAL EGYÜTT.

 

Böngészd át a szerkesztőség kedvenceit is!

2023 legjobb külföldi lemezei

2023 legjobb magyar lemezei

2023 legjobb filmjei

2023 legjobb sorozatai

 

Még több 2023-as toplista zenészektől:

Krúbi és BEATó

Jakab Zoltán és Makó Dávid (The Devil's Trade)

Esti Kornél és EZ Basic

Galaxisok és Felső Tízezer

egy5egy és kisbetűs ünnepnapok

Dányi Krisztina, Triglav, Zsüd

Gerdesits Ferenc

Győrffy Ákos és Kobza Vajk

The Qualitons

TAT, Takeshi, Holem, Steknika

L.A. Suzi és Káltes Ekwa

bongor, cserihanna, Henri Gonzo, Mihalik Ábel

4ma, Filo, cancel.

Jakab Péter és Czitrom Ádám

VENI, Hajós Kristóf, Szesztay Dávid

Somló Pál (Shell Beach, Sonya)

Elefánt és Platon Karataev

Barkóczi Noémi, Hegedűs Józsi, Hó Márton, Lovasi Eszter

Szabó László (Grand Mexican Warlock) és Vörös András (Ørdøg, Superbutt)

 

nyitókép: Kósa Zsolt

https://recorder.blog.hu/2024/01/08/hundred_sins_kedvenc_2023_as_zenei
„Ő minden idők legnagyobb magyar zenésze, ennyi” – Hundred Sins kedvenc 2023-as zenéi
süti beállítások módosítása