Szabó Benedek – Kedvenc 2017-es dalok

2018.01.06. 13:02, rerecorder

tops.jpg

Az év végi összegzés hagyományos módja a Recordernél, hogy a közösen összeállított Top 50-es albumlista –után kedvenc dalainkat szerzőnként publikáljuk. A 2011-es2012-es2013-as2014-es2015-ös és 2016-os sorozat után itt a 2017-es daldömping, a stáb ABC-rendjében haladunk, a felvételek egy rögtön meghallgatható playlistben, rövid kommentárokkal – a mai második dj Szabó Benedek (nyitóképen a TOPS).

A 2017-es személyes kedvenc dallisták sorát Biczó Andrea nyitotta, utána Csada GergelyElekes RolandKomróczki DiaKálmán AttilaLékó TamásMihályi DávidMika LászlóNémeth RóbertRónai AndrásReszegi LászlóSalamon Csaba és Soós Csaba volt a dj.


A RECORDER SZERZŐINEK - KÖZTE SZABÓ BENEDEKNEK A - KEDVENC 2017-ES ALBUMAI.


Szabó Benedek kedvencei 2017-ből egy playlistben: 


1. TOPS: Petals

Századszor is ugyanolyan ellenállhatatlan. Nekem ez volt az év otthon táncolós slágere.


2. Furniteur: Redundant Buzz
Felemel és megreptet a felhők felett. 


3. The Weather Station: Thirty
Idén én is harminc lettem, de soha nem tudtam volna ennyire könnyű, mágikus, egyszerre boldog és keserédes összegzést írni erről a - ha tetszik, ha nem - mérföldkőnek számító évről. Szerintem ez volt 2017 legjobb dalszövege.  

4. Beach Fossils: Sugar
Az első hangtól az utolsóig tökéletes.

5. Silver Shadow: Black Smoke
A Silver Shadow lemezéről bármit választhattam volna, de ezt hallgattam a legtöbbet. 


6. Bong Wish: My Luv
Idén kicsit gyomorrontást kaptam a pszichedéliától, de a Bong Wish úgy idézte meg a Jefferson Airplane és a hatvanas évek francia pszich-sanzonjainak világát, hogy abban nem volt semmi erőlködés.

rose_ed.jpg
7. Rose Elinor Dougall (fent): Colour of Water
Mindig van olyan típusú szám, ami biztosan rajta lesz az év végi listámon. Tavaly ez volt az. 

8. Guerilla Toss: Betty Dreams of Green Men
Őrület, ritmusdáridó, testét az űrlényeknek tartogató főhős: imádtam. 

9. Japanese Breakfast: Diving Woman
Ez pedig egyszerűen csak szép, ahogy a Japanese Breakfast második lemeze. 

10. Jaye Bartell: The Wilderness
Jaye Bartell nagyon különleges helyen lakik a szívemben, pont az ilyen számok miatt. 

 

SZABÓ BENEDEK KEDVENC 2016-OS DALAI ITT HALHATÓK.

A 2015-ÖSEK ITT.

A 2014-ESEK ITT. 

A 2013-ASOK ITT. 

A 2012-ESEK ITT.

A 2011-ESEK PEDIG ITT.

https://recorder.blog.hu/2018/01/06/szabo_benedek_kedvenc_2017-es_dalok
Szabó Benedek – Kedvenc 2017-es dalok
süti beállítások módosítása