Szabó Benedek – Kedvenc 2015-ös dalok

2016.01.03. 19:30, rerecorder

cats_2-thomas-neukum.jpg

Az év végi összegzés hagyományos módja a Recordernél, hogy a közösen összeállított Top 50-es albumlistát követően kedvenc dalainkat szerzőnként publikáljuk. A 2011-es, 2012-es, 2013-as és 2014-es sorozat után itt a 2015-ös daldömping, a stáb ABC-rendjében haladunk, a felvételek egy rögtön meghallgatható playlistben, rövid kommentárokkal – a sort Biczó Andrea és Csada Gergely nyitotta, Dömötör EndreElekes RolandJudák BenceKálmán AttilaLékó TamásMika LászlóNémeth RóbertRónai AndrásSimon José és Soós Csaba után Szabó Benedek a másik vasárnapi dj! (Nyitóképen a Cristobal And The Sea.)

Tavaly rengeteg új lemezt hallgattam, közben folyamatosan gyűjtöttem a kedvenc számaimat egy lejátszási listára, szóval aki a teljes merítésre kíváncsi, inkább a hosszabbat hallgassa meg, 321 szám közül csak talál kedvére valót. A következő gyűjtést inkább találomra dobtam össze, de az biztos, hogy resztli nincs benne.




A RECORDER SZERZŐINEK - KÖZTÜK SZABÓ BENEDEK - KEDVENC 2015-ÖS ALBUMAI.

 

Cristobal And The Sea: Bear Paws

Ez vita nélkül a kedvenc számom 2015-ből. Századszorra is hátborzongatóan szép.


Drinks:
Hermits On Holiday

Ez meg az egyik leghülyébb szám tavalyról, de milyen jó ez is!


ryleywalker-press-07copy.jpgRyley Walker:
Primrose Green

Az egészet egyben meghallgatni kicsit fárasztó volt, de ez a szám önmagában egyértelművé tette, hogy ott leszek Ryley Walker budapesti koncertjén.


Grooms:
Comb The Feelings Through Your Hair

A Grooms szerencsére fel is lépett az A38-on, ami azért jó, mert pont a legjobb lemezükkel turnéztak.


Surf City:
Beat The Summer Heat

A Surf City mindig ugyanazt a lemezt készíti el, mégis mindig van benne annyi csavar, hogy sokadszorra is izgalmas legyen. És ilyen mézédes dallamok mellett nem is hiányzik a világmegváltás.


SNAILS:
Talking To Anthony

Semmit sem tudok erről a zenekarról, de ezt a számot nagyon sokat hallgattam, mert egy az egyben olyan, mint a Belle & Sebastian a legszebb éveiben.


Faith Healer:
Universe

Az év egyik legjobb lemeze volt. Ha hallgatom, még mindig úgy süt a nap a fejemben, mint ezer cigaretta, ahogy a költő mondja.


Computer Magic:
Be Fair

A Beat On The Brat karácsonyi buliján játszotta le a Kittenkillers-kollektíva. Azonnal imádtam.


Lonelady:
Bunkerpop

Viszonylag sokat dj-ztem 2015-ben, és biztos, hogy ezt a számot mindig betettem.


mikemassaro-1741.jpgWolf Alice:
Freazy

Van olyan ismerősöm, aki szerint rossz, hogy a Wolf Alice nem a megalkuvás nélküli grunge mellett döntött az első lemezén, én viszont nagyon örülök neki.


Slaves:
Sockets

Sör szétlocsolásához, dolgok szétveréséhez ez volt a legjobb.


FIDLAR:
Bad Habits

Az új Fidlar néhol egy klasszikus Offspring-lemez, ami megint csak ízlések és pofonok kérdése, de nekem tetszik.


The Smoking Trees:
Best Friend

Rengeteg pszichedelikus popot hallgattam tavaly (is), ez volt az egyik kedvencem.


Tamaryn:
Hands All Over Me

Minden szám jó, ami az Are Friends Electric?-témájával játszik.


Jib Kidder:
Melt Me

Már év elején tudtam, hogy ezzel fogom befejezni az év végi listámat. Azt hiszem, egyértelmű, miért. Az első bakelitem volt 2015-ben.

SZABÓ BENEDEK KEDVENC 2014-ES DALAI ITT HALLHATÓK. 

A 2013-ASOK ITT. 

A 2012-ESEK ITT.

A 2011-ESEK PEDIG ITT.

https://recorder.blog.hu/2016/01/03/szabo_benedek_kedvenc_2015-os_dalok
Szabó Benedek – Kedvenc 2015-ös dalok
süti beállítások módosítása