Lékó Tamás – Kedvenc 2015-ös dalok

2015.12.31. 12:23, rerecorder

2015fatherjohnmisty_web_glasto15_9548_db270615_hero.jpg

Az év végi összegzés hagyományos módja a Recordernél, hogy a közösen összeállított Top 50-es albumlistát követően kedvenc dalainkat szerzőnként publikáljuk. A 2011-es, 2012-es, 2013-as és 2014-es sorozat után itt a 2015-ös daldömping, a stáb ABC-rendjében haladunk, a felvételek egy rögtön meghallgatható playlistben, rövid kommentárokkal – a sort Biczó Andrea és Csada Gergely nyitotta, Dömötör EndreElekes RolandJudák Bence és Kálmán Attila után Lékó Tamás az első szilveszteri lemezlovas! (A nyitóképen Father John Misty.)


A RECORDER SZERZŐINEK - KÖZTE LÉKÓ TAMÁS - KEDVENC 2015-ÖS ALBUMAI.


Father John Misty:
I Love You, Honeybear

Nagy gondban voltam melyiket tegyem a Top 15-be, mert a Chateau Lobby Nr. 4 és a The Night John Tillman Came To Our Apt.-nek is itt lenne a helye.


unknown-mortal-orchestra-multi-love.jpgUnknown Mortal Orchestra:
Multi-Love

Remek lemezről a címadó szám. Pszichedelikus szerelem!


Mumford And Sons:
The Wolf

A szám, amely megkedveltette velem az együttest.


Catfish and Bottleman:
Cocoon

Először azt hittem Amber Smith-dal. Indie, ahogy szeretjük, szerettük.


Beck:
Dreams

Én inkább erre adtam volna Grammyt. Imádom, ha táncoltat és nem altat a Művész Úr.


Borns:
Electric Love

Amikor a feleségemre nézek, én is ezt érzem.


Houndmouth:
Sedona

Új desztináció került a listám élére. Ezt az arizonai várost fel kell keresni. 


Tame Impala:
Let It Happen

tameimpala2015.jpgAz év lemezének nyitó dala. Pszichedelikus utazás 7 perc 48 másodpercen keresztül.


Florence & The Machine:
Delilah

Nem összetévesztendő Tom Jones-szal. Az a Delilah apám kedvenc száma.


The Maccabees:
Marks To Prove It

Hibátlan. Minden benne van, amiért a bandát szeretem. 


The Weeknd:
Can’t Feel My Face

Én eddig is imádtam, mostmár a világ is rákattant. Új Michael Jackson született!?


New Order:
Plastic

Ebben benne van az egész életmű. Komplett zene!


Duran Duran:
Pressure Off

Maradjunk a táncparketten. Az örökifjú Simon Le Bon egy kis segítséggel mozgásban tart. Köszi Nile és Janelle!


Jamie XX:
Loud Places

Akinek nagyon hiányzik a The xx, ezzel kárpótolódhat.


Foals:
Mountain At My Gates

Remekül felépített szám. A végére csúcsra jutunk.

LÉKÓ TAMÁS KEDVENC 2014-ES DALAI ITT HALLHATÓK!

A 2013-ASOK PEDIG ITT.

https://recorder.blog.hu/2015/12/31/leko_tamas_kedvenc_2015-os_dalok
Lékó Tamás – Kedvenc 2015-ös dalok
süti beállítások módosítása