
Súlyos elszállások, meditatív riffek, békés kilövés az űrbe. Ma este az athéni Their Methlab, az umeai Maha Sohona, a dunaújvárosi Band In The Pit, és a krakkói Eye of Void visz be a fuzzerdőbe a RIFF színpadán.
tovább →

Súlyos elszállások, meditatív riffek, békés kilövés az űrbe. Ma este az athéni Their Methlab, az umeai Maha Sohona, a dunaújvárosi Band In The Pit, és a krakkói Eye of Void visz be a fuzzerdőbe a RIFF színpadán.
tovább →
Álmos Gergely jelenleg négyfős elektronikus projektje idén ünnepli tízéves fennállását, amit olyan különleges koncertélménnyel fognak tetőzni, amelyet eddig a legtöbben csak videón tekinthettek meg.
tovább →
Amikor Young Majré a vele készült Lemeztáska-interjúban hétszer is említette a The 1975-öt, egyből tudtuk, hogy őt fogjuk megkérni, hogy véleményezze a brit zenekar következő lemezét. Ez a Profül-cikk először a Recorder magazin 99. számában jelent meg.
tovább →
Gondoltad volna, hogy egy klubban fontosabb a ruhatár, mint egy jó biciklitároló? Tudtad, hogy a még mindig a jó ízlésű barátod a legfontosabb csatorna, ahonnan új zenék érkeznek? Szerinted a livestream koncertek még mindig töretlenül népszerűek, vagy már inkább a Metaverzum a menő? Tavaly is készült, idén is kitölthető az EEnlarge Europe kérdőíve, amely azt méri fel, hogyan is hallgatunk zenét.
tovább →
Többször is írtunk már az alternatív-pszichedelikus Stone Sober új zenéiről, szeptemberben pedig a Magyarradarunkra is felkerült Kubik Cseni és Urbán György dob-gitár (és néha elektromos orgona) duója. Akkor a saját meggyboruk ihlette, űrlényhangos Sour Cherry Wine-t mutattuk be, most pedig a még frissebb daluk, a The Chess Game premierezik itt, a Recorderen.
tovább →
(X) A Zene Háza Tabula Rasa néven indított sorozatában a címnek megfelelően üres lappal, a nulláról indít három zenész, akik másfél nap próbafolyamat után a második estén adnak egy improvizatív koncertet. A Tabula Rasa nem titkolt célja, hogy friss zenei kifejezésmódok feltárására, műfajoktól független improvizációra, megszólalásra ösztönözze különböző zenei színterek erre nyitott képviselőit.

Peter Gabriel kilencedik stúdiólemeze meghökkentette a korabeli rajongókat és a kritikusokat is: előbbiek az évtizedes eltűnésből új fizimiskával visszatérő énekesen lepődhettek meg, utóbbiak nehezményezték az album hangzásbeli túlburjánzását. Vajon húsz év távlatából mennyire embert próbáló végighallgatni az Up tagadhatatlanul tömény zenei anyagát? Ez a cikk először a Recorder magazin 99. számában jelent meg, amiben azt jártuk körbe, hogy mi volt a menő 2002-ben.
tovább →
„Rájöttem, hogy a diszkó a legjobb zene a világon” – így vezette fel Tövisházi Ambrus az új Erik Sumo-lemezt. Ez a minikritika először a Recorder magazin 99. számában jelent meg.
tovább →
A Kraken67, vagyis Lenszkij és Kissbaba a synthwave-et és a trapet hozza össze D.Koms segítségével retrofuturista albumán, ami kerüli az olcsó kikacsintásokat, mégis vicces. Ez a kritika először a Recorder magazin 99. számában jelent meg.
tovább →
A Hajógyár következő interjújában Süveg Márk „Saiid” arról beszél, hogy miként tudja tiszta, áramló és oldott módon megélni kreativitását szövegalkotó folyamataiban. Emellett azt is elmondja, hogy mi által tudja fenntartani ezt a termékeny flow-állapotot.
tovább →