LCD Soundsystem feat. Arcade Fire: North American Scum (koncertvideó)

2011.04.03. 08:51, -recorder-

Ugye megmondtuk, hogy a február közepi sűrű napok (Grammy, BRIT Awards, Berlini Filmfesztivál) után az Arcade Fire-nek most újabb izgalmas hete lesz? A montreali zenekar tagjai a Juno Awards („a kanadai Grammy”) gáláján magyar idő szerint hétfő hajnalban megnyertek négy díjat, majd átugrottak Haitira és ott a szigeten egy szállodában különleges meglepetéskoncertet adtak – most pedig egy másik együttes koncertjén is ők lettek a meglepetés! Az LCD Soundsystem április 2-án éjjel a New York-i Madison Square Garden színpadán adta búcsúkoncertjét (melynek élő közvetítését itt a Recorderen is átvettük a Pitchfork.tv-ből), és az elképesztően jó – és elképesztően hosszú, több mint három és fél órás – műsor közepe táján James Murphy hirtelen bekonferált vendégnek „egy kanadai zenekart, amelynek vannak amerikai tagjai is”.
 
Az Arcade Fire családi vezérkara (a frontember Win Butler, a felesége, Régine Chassagne és az öccse, Will Butler) a második LCD Soundsystem-album provokatív slágerébe, a North American Scumba szállt be vokálozni, pontosabban állat módjára üvölteni (amire nem ez volt az első alkalom, a Butler fivérek ugyanis James Murphyék 2007-2008-as turnéjának pár koncertjén is megtették már ugyanezt). Íme, az LCD Soundsystem búcsúkoncertjének egyik csúcspillanata a sok közül:
 
 

FRISSÍTÉS: a letiltott eredeti felvétel helyett itt egy másik, igaz, rosszabb minőségű!



ezen a 2008-as fesztiválfellépésen is a Butler fivérek voltak az LCD Soundsystem alkalmi vokalistái:
 

 
ez pedig a North American Scum eredeti stúdiófelvétele és klipje 2007-ből:


 
http://www.lcdsoundsystem.com
http://www.arcadefire.com

összeállította: Déri Zsolt

https://recorder.blog.hu/2011/04/03/lcd_soundsystem_feat_arcade_fire
LCD Soundsystem feat. Arcade Fire: North American Scum (koncertvideó)
süti beállítások módosítása