LCD Soundsystem-búcsúkoncert fekete-fehérben

2011.02.06. 07:53, -recorder-

Egymondatos hír: a White Stripes feloszlása után pár nappal James Murphy is bejelentette, hogy együttese, a 2001-ben indított egyszemélyes underground produceri projektből a legjobb koncertzenekarok közé emelkedő LCD Soundsystem (mely már harmadik albumát, a This Is Happeninget is karrierzáró utolsó stúdiólemezeként hirdette tavalyi megjelenésekor) 2011. április 2-án végleg befejezi pályafutását, egy jeles zenészbarátokat és eddig soha elő nem adott számokat is felvonultató grandiózus háromórás búcsúkoncerttel a New York-i Madison Square Gardenben, ahová a rajongókat kizárólag fekete, fehér vagy fekete-fehér öltözékben várják.
 

Címkék: lcd soundsystem dfa
https://recorder.blog.hu/2011/02/06/lcd_soundsystem_bucsukoncert
LCD Soundsystem-búcsúkoncert fekete-fehérben
süti beállítások módosítása