Miért kezd valaki klasszikus zenei képzettséggel trapet játszani? Mi keseríti el a magyar politikában és miért nincs erről szó a magyar trapben? Hogyan lett színészi tapasztalat nélkül a velencei filmfesztiválon ma debütáló film főszereplője? Fuchs Benjámin, azaz Filo az egyik legígéretesebb magyar trapzenész, aki egy alteres, poppunk traplemezzel (Huszonkettő) mutatkozott be tavasszal, októbertől pedig a magyar mozikban is láthatjuk, ő játssza ugyanis Fabricius Gábor Eltörölni Frankot című filmjének punkzenész főhősét, akit a Kádár-rezsim bezár a politikai pszichiátriára. Filóval arról beszélgettünk, hogyan hat a zenéjére a túlérzékenysége, mit tesz, amikor a bőrszíne miatt romának nézik, miért nem akar mindent vivő slágert írni, kifulladóban van-e a trap, és milyen volt punkzenészt játszani és Z-generációsként felfedezni a CPg-t. Ez a Recorder magazin 87. számában megjelent interjú bővített változata.
tovább →