
A pakisztáni-amerikai énekesnő az éjszaka titkairól szóló, tradicionális elemeket beépítő jazzes dalaival elvarázsolta a közönséget a Bartók Tavaszon – közöttük pedig gyakorlatilag stand-upozott.
tovább →

A pakisztáni-amerikai énekesnő az éjszaka titkairól szóló, tradicionális elemeket beépítő jazzes dalaival elvarázsolta a közönséget a Bartók Tavaszon – közöttük pedig gyakorlatilag stand-upozott.
tovább →
A Fehér Lótusz harmadik évadában megint festői helyszíneken gyilkolják egymást a gazdagok. Ez a kritika először a Recorder magazin 122. számában jelent meg.
tovább →
Fergeteges bulit csapott a holland The Vices a Dűrer Kertbe. Az indie rockot játszó banda már több alkalommal megfordult nálunk, így egy kialakult rajongótábor csápolta végig a koncertet. A Vices játszott már a Szigeten, valamint a Parkban is a Parazol vendégeként, ezúttal pedig a tavaly megjelent, Before It Might Be Gone című harmadik lemezükkel turnéztak. Lékó Tamás fotógalériája.
tovább →
Az angol folk egyik legeredetibb hangja ezúttal mindennapi történeteket mesél el dalaiban, igaz, morbid fordulatokkal és villámként becsapó klarinéttal. Ez a kritika először a Recorder magazin 122. számában jelent meg.
tovább →
Három exkluzív magyar és több száz nemzetközi kiadvánnyal rendezik meg 2025. április 12-én, szombaton a zenerajongók ünnepét, a Record Store Day-t. A lemezboltok napjára a kiadók és az előadók is különleges lemezmegjelenésekkel készülnek világszerte. A nemzetközi és hazai ritkaságokat nyolc magyar független lemezboltban is beszerezhetjük.
tovább →
Hol a hangszerek vezetnek, hol az őket körülölelő elektronikus effektek more eaze és claire rousay közös albumán. Ez a kritika először a Recorder magazin 122. számában jelent meg.
tovább →
„Dark New Age for the New Dark Age” – ez a 400 Lonely Things mottója. Ambient, amire egyszerre jellemző a könnyű lebegés és a sötétség. Ez a kritika először a Recorder magazin 122. számában jelent meg.
tovább →
Jules Reidy látszólag össze nem illő dolgokból rakja össze a zenéjét: Autotune-os ének találkozik idegenszerű gitárral, búgó szintikkel, széttört dobokkal - és a végén mégis megható zene lesz belőlük. Ez a kritika először a Recorder magazin 122. számában jelent meg.
tovább →
Boszorkányos szintifolk himnuszok, gyerekdalos naivitás és fura neszezések: mindez összefér a francia zenekar szerethető lemezén. Ez a kritika először a Recorder magazin 122. számában jelent meg.
tovább →
A techno, az ambient és a kísérleti elektronika között mozgó és eddig Obwigszyh néven alkotó Lőrinczi Áron új érájában egy esetlen-naiv-emberi és egy gépies-utópisztikus szemlélet találkozik egymással.
tovább →