Beigazolódott, amiről napok óta pletykál a brit sajtó: tényleg összeáll jövőre az Oasis.
tovább →Igéző soulpopdívaként született újjá első szólóalbumán az Eurythmics énekesnője, Annie Lennox, aki a pár évvel korábban még a Sweet Dreams (Are Made of This) öltönyös, narancshajú dominájaként sokkolta az embereket. A Zene Háza dívakiállításában is kulcsszerepet játszó, 1992-es album még nagyobb sztárrá tette Lennoxot, aki ekkor már inkább csak boldog családi életre vágyott. Hogyan állt talpra legmélyebb magánéleti válságából, és teljesítette be karrierjét az androgün megjelenéséről híres énekesnő épp dívaként? Az első Annie Lennox-album története – egy peches Dusty Springfield-slágertől az őt transzvesztitának néző MTV-n át a legendás Bowie-duettig a Wembley-ben.
tovább →Fekete Ádám folytatásokban megjelenő episztoláris szövegáradása egyszerre önvallomás és motívumgörgetés, esztétikai sarlatánság és a zenefogyasztás ünneplése. Ez az írás először a Recorder magazin 114. számában jelent meg.
tovább →Az eddigi legerősebb zenei kínálattal várja a látogatókat a Liszt Ünnep és az Akvárium Klub közös szervezésében harmadik alkalommal megvalósuló Isolation Budapest október 19-én.
tovább →
Ismét együtt alkotott a Pandóra Projekt dalszerző-énekese, Végh Janka és a Margaret Island egyik alapítója, Törőcsik Kristóf. A Forgószél és a Játszótárs című dalok egyszerre debütálnak, előbbihez klip is készült.
tovább →Számolom a kibaszott pénzemet, mint a Rák úr. A testemen erdőirtások nyoma. Kinek kellenek barátok, ha egyszer van midi? Sírnak Jah gyermekei. Citera a kecskefarmon, legyártott extázis, füttyös boogie. A Recorder új magyar zenéket bemutató rovata.
tovább →Punkosan dühös új dallal vezeti fel következő lemezét az alteres, power-popos Felső Tízezer.
tovább →
A magyar mainstreambe is megérkezett az afrobeats. A vibe-olásra tökéletesen alkalmas stílus útja Drake-en és Beyoncén át vezetett, de mára saját jogú sztárjai vannak – most pedig jönnek a nők is. Ez a cikk először a Recorder magazin 116. számában jelent meg.
tovább →