
Mindig a legnagyobb sztárokkal telepakolt projektek lesznek a legközépszerűbbek. Ez a kritika először a Recorder magazin 97. számában jelent meg.


Mindig a legnagyobb sztárokkal telepakolt projektek lesznek a legközépszerűbbek. Ez a kritika először a Recorder magazin 97. számában jelent meg.

Több jel mutat arra, hogy a régi zenék leelőzték az újakat. Csak éppen ez nem azt jelenti, hogy a mai sztárocskák helyett az Igazi Zenét Játszó Nagy Öregekhez tértek vissza a tömegek. Ez a cikk először a Recorder magazin 97. számában jelent meg.

A TikTok-dadaista synth-pop páros amerikai turnéja előtt még több betelefonálós titokkal és néhány meglepő remixszel egészítette ki debütáló albumát. Ez a kritika először a Recorder magazin 98. számában jelent meg.
tovább →
A 29 éves dalszerző kilencedik albuma a moralitás kérdéseit járja körül, biztos arányérzékkel válogatva stílusok és hangzások között. Ez a kritika először a Recorder magazin 98. számában jelent meg.
tovább →
Hogyan lehetne jelen több könnyűzene az iskolákban? Elsősorban az oktatásban. Legalább úgy, mint a sport, a képzőművészet vagy a komolyzene. Nemcsak azért, mert az boldogabb, aki zenével él, hanem mert jobban teljesít is. Ráadásul a zenével „megfertőzött” diákokból lesznek a jövő tudatos zenefogyasztói, akik fizetni is hajlandóak egy-egy produkcióért. Márpedig a könnyűzenei piac bővítése vagy legalább megtartása a szakma elemi érdeke. Ezért pedig tenni kell(ene), ebbe fektetni kell(ene).
tovább →
Az először megrendezett minifesztivál az őszi, felhős hangulathoz igazítja klubprogramját, melynek erős nemzetközi line-upjában helyet kapott az Efterklang, Michelle Gurevich és a Black Country, New Road is.
tovább →
Harmincnyolc filmmel, közönségtalálkozóval, filmes utcazenével, valamint koreai tánc- és dalversennyel ünnepli 15. születésnapját a Koreai Filmfesztivál október 14. és 21. között a budapesti Corvin és a debreceni Apolló moziban.

Beleránt a vendéglátás poklába, majd megmutatja annak függőséget okozó szépségeit az idei év egyik legünnepeltebb sorozata, a Disney+-on futó A mackó. Ez a kritika először a Recorder magazin 98. számában jelent meg.
tovább →
A félimprovizatív techno live actek felől a deep house és a minimál electronic house felé, Balaton-felvidék felől pedig a Hargita felé fordult a korábban Perro Lulú néven alkotó Stéger Tamás. Új, Amott néven futó produkciójának bemutatkozó koncept-EP-je, a Mattias Fridell által maszterelt, az elengedésről és a nyugalomba helyezkedésről szóló Let Go már elérhető a streaming-platformokon.
tovább →