Klippremier! cserihanna: ma se csináltam rohadtul semmit

2023.05.12. 13:46, srecorder

cserihanna.jpg

Április végén jelent meg a bábszínházi rendezőként ismert cserihanna első szólólemeze, a folktronicától az alterpopig és a gitárvezérelt grúvzenékig ívelő KIKÖTŐ, amihez most egy rendhagyó klip készült. Premier!

Nemrég jelent meg itt, a Recorderen cserihanna első nagylemeze, amely annyira szerteágazó hangzást mutat fel, hogy az énekes-dalszerző sem tudja igazán behatárolni saját szerzeményeit. Az elmés-humoros szövegű számok között ott a szeretetreméltó, idős férfiakról szóló BÁCSI, a fülbemászóan grúvos ZSIRÁFHÁT, illetve a halogatásról szóló, lebegős egyszálgitáros ballada is, ma se csináltam rohadtul semmit. Ehhez készült most egy gyerekkori videókból összevágott, aranyos videóklip, amit Hanna a rapper bongorral közösen készített:

„Mivel a szám is azt a jelenséget igyekszik iróniával körbejárni, hogy milyen is, amikor a feladataim elvégzése helyett netflixezek, meg felelősöket keresek a múltban, ezért úgy gondoltam, hogy ezek a másfél éves koromban készült felvételek pont ideálisak lesznek ennek a „pszichologizálásnak” a bemutatására. Valami talán ott romlott el, ezekben a régi pillanatokban, és ezért vagyok képtelen válaszolni az emailekre!” – mesélte Hanna, aki május 19-én, a Turbinában adja az első koncertjét cserihannaként. JegyvásárlásFacebook-esemény.

 

„KELTSETEK FEL, AMIKOR MÁR ÚJRA MINDEN JÓ!” – ITT EGY MÁSIK KIRÁLY CSERIHANNA-KLIP

 

cserihanna a Facebookon.

Fotó: Kovács Kinga.

Premier rovat cikkeinek megjelenését a Hangfoglaló Program keretében a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.

https://recorder.blog.hu/2023/05/12/klippremier_cserihanna_ma_se_csinaltam_rohadtul_semmit
Klippremier! cserihanna: ma se csináltam rohadtul semmit
süti beállítások módosítása