Két Paul Rudd feltétlenül jobb, mint egy? A Marvel-univerzumban tett jövedelmező kör után a világ talán legrokonszenvesebb színésze ismét tévésorozatban látható. Ez a kritika először a Recorder magazin 77. számában jelent meg.
A Judd Apatow kedvencéből hangyányi szuperhőssé váló Paul Rudd is úgy döntött, hogy ideje kihasználni a sorozatok aranykorában rejtőző lehetőségeket. Az élet önmagammal leginkább a közkedvelt színész jutalomjátéka miatt tudja megragadni a nézők figyelmét, ugyanis Rudd lenyűgözően alakít két karaktert, akik egyformák, mégis teljesen különbözőek: egyikük a depressziós, munkájába és házasságába belefásult Miles, másikuk a DNS-terápiával létrehozott klónja, aki rendelkezik az emlékeivel, és mindenben jobb nála.
A műszaki hibából következő megkettőzés egzisztenciális válságot okoz mindkét fél számára, hiszen meg kell válaszolniuk a kérdést, hogy kinek van több joga Miles életéhez: az eredeti vagy a továbbfejlesztett verziónak? Eltart pár epizódig, míg rá tudunk hangolódni a Charlie Kaufman (Adaptáció, Egy makulátlan elme örök ragyogása) stílusából erőteljesen merítő sorozatra, ami az esetlensége ellenére is érdekesen tud beszélni az életközepi válságról és az abból való kitörés lehetőségeiről.
Az élet önmagammal (Living With Yourself)
hol látható: Netflix
osztályzat: 6.5/10
szerző: Rácz Viktória