Magyarradar – Krúbi

2017.12.01. 12:59, rerecorder

krubi1.jpg

Nagyon ritka a magyar popzenében, hogy valaki naprakészen aktuálpolitikus, közéleti legyen, ám Krúbi felbukkanása a Keret által szervezett Kikeltető tehetségkutatón pontosan ilyen. A hiphopos előadó Orbán Viktorról, Schmuck Andorról, a zaklatási botrányok apropóján például Eszenyi Enikőről rímel – sok más hasonló téma mellett. Most pedig bemutatja magát Magyarradarunkon, élőben pedig a Kikeltető döntőjében csekkolható, december 9-én a Kuplungban.

Indulás éve: 2017.

Honnan: Pomáz/Budapest.

Tagok: Szöveg: Krúbi, alapok: Krúbi, Seaside, DJ M3GH4jTó, BEATó.

Stílus: Hiphop.

Hatások: Magyar rap top 3: Killakikitt, Gege, Sör És Fű. Külföldi rap top 3: Eminem, Kendrick Lamar, Danny Brown. Bármi top 3: The Dillinger Escape Plan, Between The Buried And Me, Alice In Chains.

Kiadók: A Scarcity BP segített eddig sok mindenben, a tagságom még alakulóban van.

Történet: Tavaly év vége felé a CBA-ban találkoztam Schmuck Andorral. Odamentem hozzá, hogy szívesen csinálnék vele egy közös fotót, ha nem zavarom vele. Ő csak annyit válaszolt: „Ha nem zavarsz vele? Szerinted most éppen mit csinálsz?” Váratlanul ért a válasz, zavaromban csak visszakérdeztem, hogy „Tessék?” Mire ő elkezdte visszamondogatni nekem, hogy „Tessék? Tessék? Tessék?” miközben csettintgetett az arcom előtt. Elsétáltam tőle, hogy folytassam a vásárlást, és hallottam, ahogy kuncog magában. Mikor odaértem a kasszához, láttam, hogy Schmuck éppen kimondottan feltűnően próbál kisétálni az üzletből a kezében 10-15 Snickersszel, fizetés nélkül. A kasszás néni profin kezelte a dolgot, rászólt, hogy „Uram, először kérem fizessen.” Schmuck először megpróbált úgy tenni, mintha fáradt lenne, és nem hallaná, majd végül kelletlenül visszajött a kasszához fizetni a termékekért. Amikor a kasszás néni be akarta szkennelni a Snickerseket egyben, Schmuck leállította és azt mondta neki, hogy egyesével szkennelje be az összeset, nehogy rossz árat mutasson a gép az „elektronikai infeteráció” miatt. Miközben ezt mondta, huncutul rám kacsintott. Nem hiszem, hogy ez a szó létezne. Miután a kasszás néni mindegyik Snickers-t egyesével beszkennelte, berakta egy zacskóba, és mondani akarta az árat, Schmuck folyton belevágott a szavába erőltetett, hangos ásításokkal. Ebben a pillanatban elhatároztam, hogy rapper leszek.

krubi5.jpg


Megjelenések
: Eddig kijött hat szám, YouTube-on meghallgathatóak.

Küldetés: Jelenleg a Facebook-statisztikáim szerint a követőim 91 százaléka férfi. Szeretném, ha ez az arány felmenne legalább 95 százalékra, így mostantól nagyobb hangsúlyt fektetek a kimondottan hímsoviniszta dalszövegekre.

Jövőkép: 2018 elején kijön egy teljes album, azt szeretném minél hamarabb befejezni, illetve szervezés alatt van több Krúbi-koncert is.

Mellékprojektek: Még titok.

Szexepil: Ismerem Azát. Legutóbb, amikor a Kikeltetős koncert után megkérdeztem, hogy tetszett-e neki, azt mondta, hogy „Jó volt”. Pacsit is kaptam. A telefonszámát 500 Ft-ért árulom, infókat a magánéletéről 1299 Ft-ért. Lányok jelöljetek!

Legnagyobb eredmény, elismerés: Elismerő szavak általam nagyra tartott rapperektől és ismerősöktől, meg szexi kommentek a videóim és posztjaim alatt.


Krúbi tehát december 9-én látható legközelebb, a Kikeltető döntőben, a Kuplungban, Facebook-eseményoldal

Krúbi Facebook-oldal


a legfrissebb dal, Krúbi rendkívül színes rappelési technikáját is végigvonultató Fogyassz bitószert minden nap, amelyben megjelennek az aktuális zaklatásbotrányok: "Eszenyi Enikő 20 éves csávókat ránt be a puncijába / Cserébe szerepet kínál nekik a vígszínházba, járj utána"; politika: "a Krúbi felemészt, mint a Mészáros a közpénzt"; és a hazai rap bizonyos ágának osztása "A kiadók mégis annyit mondtak nekem hogy: “bocs ennél több kell, Nincsen a szövegekben elég BOSS #közhely Márpedig a basic picsáknak az nagyon kéne Hogy elcseréljék a forintjaikat Halott Pénzre”": 


az egészen explicit, Orbán verd ki a Ferinek című tanmese, amiben nem is a politikai faszverés a legmélyebb, hanem az, hogy "A maradék ötvennégy ember undorodva nézi Hogy mi a faszért vagyunk még itt azt senki sem érti De mégse merjük elhagyni a mosdónk Mert csak a húgy és szarszagban érezzük magunk igazán otthon"


a szintén kifejezetten szókimondó Getszifürdő:  


az egészen hajmeresztő tempóban rímhányó, zeneileg is friss Másnap


a lehengerlő stílusgyakorlat - és paródia A hős Krúbi


az elsőként közzétett, trekk, a Pesti mese


és a mindent elindító Schmuck Andor című dal: 


valamint a teljes Kikeltő elődöntős szereplés: 


https://recorder.blog.hu/2017/12/01/magyarradar_krubi
Magyarradar – Krúbi
süti beállítások módosítása