A Roots az élőhangszeres hiphop első számú zenekara, de mondhatjuk - rosszindulat nélkül - úgy is, corporate zenekara, hiszen rendszeresen dolgoznak mamutcégeknek, nagy nemzetközi márkáknak: ők ugye Jimmy Fallon NBC-n futó talk show-jának házi zenekara, de ők írták az idei NBA-döntő himnuszát, most pedig a Stella Artois sörmárka nyári kampányához írtak egy dalt, "amit meg lehet kóstolni".
A Stella Host One To Remember elnevezésű akciójában nincs semmi új, a lényege, hogy kreatív bulikat kell rendezni, ahol persze a cég söreit fogyasztják az egybegyűltek. A kampány népszerűsítéséhez sztárokat is verbuváltak, a felkért buliházigazdák között van például a színésznő Hilary Duff, a kvázi kampánydalt pedig Amerika egyik kedvenc tévéshow-zenekarára, a Roots-ra bízták. Ők pedig megalkották a Bittersweet című dalt, amely a sajtóanyag szerint kiegészíti és felerősíti a Stella világos sörének ízvilágát A zenekar célja egy olyan multiszenzoriális ingerekkel operáló dal elkészítése volt, amely nemcsak a füleket, de az ízlelőbimbókat is csiklandozza. De mielőtt még jobban elvesznénk a képzavarokban, hagyjuk a hab(laty)os pr-körítést, a lényeg, hogy a Stella különféle ízárnyalatait kihangsúlyozandó két verzió is született a dalból; egy magasabb hangfekvésű "édeskés", illetve egy mélyebb hangfekvésű "kesernyés" változat (azok kedvéért, akiknek e gyomra nem bírja a direkt termékreklámot, szólunk, hogy a Stella Artois neve mindkettőben elhangzik). Alább meghallgathatók, akinél van kéznél Stella, megírhatja nekünk, tényleg fokozzák-e a sör élményét.
ez pedig a 2016-os NBA-döntőre írt Champion: