A brit avantgárd elektronika-producer Vessel folytatja az aberrált szexualitás mozgóképes vizsgálatát, amit a Red Sex című számának videójával megkezdett, ezúttal a korai szürrealista filmek stílusában.
Míg a Red Sex kvázi-dokumentarista jellegű tanulmányfilmnek tudható be a tárgyakhoz fűződő szexuális vonzalomról, addig a Drowned In Water And Light klipje már művészibb alkotás, amely a húszas-harmincas évek szürrealista filmjeit idézi. A rendezője egy portugál videoművész, Pedro Maia, aki a kísérleti filmjei és installációi mellett vj-zik is, bár a képek valós időben, zenével összhangban manipulálását ő úgy hívja, "live cinema". Eddig élőmozizott már mások mellett Panda Bear, Fennesz, Andy Stott és Shackleton fellépésein is, tavaly a krakkói Unsound fesztiválon pedig Vesselnek, innen a kapcsolatuk. A producer tavalyi remek albumának vontatottan sulykoló, filmzeneszerű számára Maia nyomasztó víziót álmodott filmre szexuális megalázással, mazohizmussal, klausztofób terekkel és meztelenséggel, zavarba ejtő, de a szemünket a képernyőre szögező módon. A klipet rögtön alább, Vesselt pedig április 18-án a Trafóban lehet megnézni az Electrify-sorozat estjén,