Ahogy 2010 végén is visszatekintettünk az év legfontosabb Recorder-anyagaira (nyitó cikkek, Madness/Specials-összeállítás, Sziget-interjúk, Antony-nap, amszterdami anyagok, bécsi koncertbeszámolók, karrieráttekintő profilcikkek, gyászjelentések, lemezkritikák, 3 lépés sorozat), úgy most 2011 végén is összegyűjtünk a két ünnep között néhány rakásnyi cikket, néhány meghatározó téma mentén. A poptörténelem leghírhedtebb jogi eseteit áttekintő januári cikksorozatunk után most jöjjön az oklahomai a Flaming Lips együttes 2011-es kreatív ámokfutásának februárban indult krónikája: a Two Blobs Fucking című 12 részes iPad/iPhone-miniszimfónia, a Neon Indian-, Prefuse 73- és Lightning Bolt-kollaborációkból születő színes vinyl EP-k (meg az utóbbihoz készült két agyament klip, az I Wanna Get High But I Don't Want Brain Damage és az I'm Working At NASA On Acid), az ehető gumicukor-koponyába és -embrióba rejtett USB-stick anyagok (volt marihuána ízű is!), a stroboszkópos játékhoz mellékelt hatórás dal és az igazi emberi koponyában forgalmazott 24 órás szám, az ahhoz hasonlóan végtelenített zenecsatornát kapó karácsonyi dalok, illetve a legutóbbi Beatles-feldolgozások (Revolution, I Am The Walrus). A cikkek a linkekre kattintva olvashatók, és mindegyiknél meghallgatható az épp szóban forgó felvétel is - összesen több mint harminc szám, és abból az egyik ténylegesen 24 órás!
http://flaminglips.com
http://psychexfutureheart.wordpress.com
a Flaming Lips júniusban egy hollywoodi temetőben az Edward Sharpe and the Magnetic Zeros tagjaival közösen játssza Do You Realize?? című 2002-es slágerét:
az Is David Bowie Dying? című új dal szeptemberi élő előadása:
a 7 Skies H3 címet viselő 24 órás szám teljes hosszában, négy hatórás részletben: