Az egyik leghíresebb (nem csak) hiphop-producer mondanivaló hiányában nem is akart szólólemezt csinálni, csak aztán közbeszólt egy diagnózis. Ez a kritika először a Recorder magazin 98. számában jelent meg.
Kenny Beats a legnevesebb beatmakerek/producerek közé tartozik. Vince Staples, Denzel Curry, Rico Nasty zenéi mellett az IDLES negyedik lemezén is dolgozott; YouTube- és Twitch-csatornája is népszerű. De szólólemezt nem akart csinálni, mert nem volt mondanivalója, mígnem édesapjánál rákot nem diagnosztizáltak.
A szerencsére életben maradt apja által neki készített mixtape-ek inspirálták ezt a lemezt, ami kifejezetten életigenlő, soul-mintázó instrumentális hiphop (vagyis beugrik néhány rapperhaver, de jobban el vannak dugva, mint az ének-sample-ök), a rádiózással is próbálkozó apa és a kis Kenny archív hangjával megszórva.
Jóval gazdagabb, kidolgozottabb és rétegzettebb ez a zene, mint az átlagos beat tape-ek, igazán jólesik hallgatni. Csak néha megvillantja, hogy ennél is többet tud – mint a pszichedelikus Moire vagy a záró, indázó-perkusszív Hot Hand –, és ilyenkor azért lehet sajnálni, hogy nincs több ilyen igazán egyéni pillanat.
Előadó: Kenny Beats
Cím: LOUIE
Kiadó: XL
Megjelenés: 2022. augusztus 31.
Műfaj: hiphop
Kulcsdal: Hot Hand
7/10
Rónai András