Jön a Madonna-film, és a sztár nem csak producerként vagy extra Oscar-várományos betétdal szerzőjeként adja majd áldását az életrajzi produkcióra, mint a Queen tagjai vagy Elton John tették: ő ül a rendezői székbe, továbbá társíróként is közreműködik. És már arra is tudunk tippelni, ki játszhatja a főszerepet.
Madonna augusztus elején kezdett először utalgatni az Instagramján arra, hogy zenés életrajzi film készülhet róla: kitett ugyanis egy rövid videót, amelyen Diablo Cody Oscar-díjas forgatókönyvíróval beszélget az otthonában, aki laptoppal a kezében kérdezgeti többek között az 1990-es Blonde Ambition turnén hordott ikonikus kosztümjéről. A képaláírásban Madonna azt is egyértelművé tette, hogy közösen írnak épp egy forgatókönyvet, és könnyen ki lehetett következtetni, mi a téma.
MADONNA LEGIZGALMASABB ÁTVÁLTOZÁSAI
A Variety hivatalos forrásokból megerősítette, valóban készül a Madonna-film, ráadásul a sztár a rendezést is magára vállalta. Ez lesz az énekes harmadik rendezése: 2008-ban jött ki Mocsok és bölcsesség címmel egy vígjátékkal, a 2011-es romantikus drámája, az akkor férjével, Guy Ritchie-vel közösen fejlesztett W.E. pedig emlékezetes zakónak bizonyult. Harmadik filmjében saját felemelkedését vezényelheti le a New York-i pincérkedéstől és háttértáncos kezdetektől a szupersztárságig; a projektet a Universal stúdió vette meg.
A LEGUTÓBBI MADONNA LEMEZ NEM REMEKMŰ, DE NEM IS ALIBIZÉS
Noha azon se lepődnénk meg, ha Madonna mondjuk egy kerettörténetben felbukkanna a kamerák előtt is, vélhetőleg fiatalkori verzióját azért másvalakire fogja osztani. Erre utal, hogy az elmúlt hónapban bekövetett az Instagramon több fiatal, szőke színésznőt, úgyhogy már be is indulhatott a találgatás, melyiküknek állna a legjobban a Madonna-életmű. A lehetséges választások között megtaláljuk Julia Garnert, aki tévésorozatok után (The Americans, Ozark) a The Assistant című #MeToo-filmmel vívta ki a kritikusok elismerését; a független filmes darling Riley Keough-t, aki dolgozott már Steven Soderbergh-gel (Magic Mike, Logan Lucky), Lars Von Trierrel (A ház, amit Jack épített), Andrea Arnolddal (American Honey) és George Millerrel (Mad Max: A harag útja), és melléjük bezsákolhatja Madonnát is; az elmúlt pár évben berobbant Florence Pugh-t, akinek felívelő pályájáról részletesen is írtunk; és Haley Bennettet, aki első filmjében, a Zene és szövegben kapásból popsztárt játszott, és koncertezett is betétdalaival. Nekünk mind a négy opció tetszik, bár talán Garnert tűnik a legizgalmasabb választásnak, és arra is kíváncsiak leszünk, mekkora egotrip születik majd a produkcióból.