Szabályosan elmerül a retró videójátékok világában.
Arról van szó ugyanis, hogy Charli XCX összefogott a Galantis nevű EDM/popduóval, amely két producer nagykutyát takar (Christian Karlssont, aki a Miike Snow egyik tagja, egyben a Toxic egyik dalszerzője; illetve Linus Eklow-t, aki meg az I Love It egyik társszerzője), és összedobtak egy dalt a Nintendónak. Az ürügy pedig az, hogy Japánban hamarosan megnyílik a Super Nintendo World vidámpark, ahol majd a látogatók beköltözhetnek kedvenc gyerekkori videójátékaik világába, a vidámpark reklámjához pedig kellett egy zene.
HÉT ÉVVEL EZELŐTTI INTERJÚNK CHARLI XCX-SZEL
A We Are Born To Play tehát lényegében a vidámpark klipnek és dalnak álcázott hirdetése: Charli XCX a Mushroom királyságban, Toad társaságában énekel arról, hogy nincs is annál fantasztikusabb érzés, mint amikor felpattanunk egy vidámparki attrakcióra, miközben a vendégek sugárzó arccal álmélkodnak a megelevenedett játékfigurákon, versenyeznek az aranyérmekért, és még táncolnak is. A dal tipikus kortárs elektropopsláger, annyi a plusz, hogy felismerhetőek benne egyes klasszikus Nintendo-játékok dallamrészletei (hogy mást ne mondjunk, a Super Mario főcímzenéje), csak itt 8-bites chiptune-megszólalás helyett modern pophangzásra polírozva.
A klip még nem a tényleges vidámparkban játszódik, ami elméletileg a nyári olimpiai játékok előtt fog megnyílni, csupán annak egy CGI-jal megálmodott verziójában; két attrakciót már megerősítettek, az egyik Super Mariós gokartpálya lesz, a másik pedig egy Yoshi-hullámvasút, de állítólag mágneses karszalagok segítségével és okostelefon-appokkal "életnagyságú, élő videójátékban" is részt vehetnek majd. Charli XCX tavaly ősszel hozta ki harmadik nagylemezét (itt a kritikánk), míg a Galantis erre az évre ígérte Church című új albumát.