A Cherry Glazerr zenekar új klipjének apácaruhás, ám nem éppen szentéletű hősnőjét még az sem érdekli, ha a pokol tüzén kell elégnie, akkor is le akarja vetni a láncait. Meg mást is.
A 2012-ben eredetileg még szólóprojektként induló, majd zenekarrá bővülő, a kilencvenes évek garázsrockjának fuzzy gitárhangzását és éteri női vokálját noise popba hajlító Los Angeles-i zenekar harmadik albumát jelenteti meg február elsején, így a Clementine Creevy gitáros-énekes vezette formáció el is kezdte csepegtetni az új számokat – az előző lemezhez képest némi átalakulással, a billentyűs kiszállásával klasszikus ének-gitár-basszusgitár-dob felállásban folytatva a megkezdett utat. A Wasted Nun a frontember elmondása szerint egy olyan nőről szól, aki az életével próbál megbirkózni, egy „tragikus sorsú nőről, aki gyűlöli magát”, és „a világegyetem energiáit akarja kiaknázni, de ehelyett önpusztításba sodródik. A dal dühös és heves, mert szabad folyást engedek a haragomnak. Az emberek azt várják el a lányoktól, hogy erősek legyenek, és én is erős akarok lenni, de csak dühöt érzek, ami nem ugyanaz.” A dalhoz társuló klipben egy bénán kinéző digitális pokoltűzben égő, vagy talán gyehennán megtisztuló apácát láthatunk csuromvéresen, szadomazo ruhában, ketrecben, a mellbimbója pedig még szirmokat is bont. Nem olyan leleményes klip, mint a Nuclear Bomb volt két éve a zenekartól, amelynek főszereplője minden elképzelhető szexuális pózban közösül egy gitárral, beilleszthető viszont a szexuálisan kicsapongó vagy épp megrontott apácákra specializálódott nunsploitation műfajába, olyan klasszikusokkal, mint az Ördögök, a Killer Nun, vagy mondjuk a fegyverbuzi Lindsay Lohan a Machetéből.
2017 LEGNÉZETTEBB KORHATÁROS VIDEOKLIPJEI