Itt van Norbert Kristof első élő lemeze - premier!

2018.03.29. 14:13, RRRecorder

kristof_norbert.jpg

Norbert Kristof sokszor szerepelt itt a Recorderen - legutóbb tavaly tavasszal, Broken Clock című EP-jét mutattuk be -;  és most itt hallható első koncertlemeze is.

Az On The Deck című album a 2017 őszén, az A38-on adott egyszálgitáros koncertet örökíti meg. Norbert Kristof így mesélt az ötlet születéséről: "“Az egész koncertlemez-ötlet onnan jött, hogy egy fotós haverom rengeteget nyaggatott, hallgassam meg Neil Young Live at Massey Hall albumát. Nem sokkal később pedig befutott Apey felkérése, hogy játsszunk együtt az A38-on. Akkor hosszú húzódozás után végighallgattam azt a bizonyos Neil Young-lemezt, és azonnal eldöntöttem, hogy szeretnék én is egy hasonlót."

2017. október 21-én rögzítettt felvételen hét saját szám hallható, valamint két feldolgozás: Lykke Li I Follow Rivers című slágere , valamint a Fleetwood Mac Landslide című dala, amihez személyes történet kötődik: ""Ez a szám sokat jelent nekem, ez volt életem első koncertjének zárószáma gimi elsőben. Csak akkor még se énekelni, se gitározni nem tudtam."

Norbert Kristof honlapja itt van, a Facebookon itt található meg. Az albumot a megjelenés napján, március 29-én, csütörtökön este lehet meghallgatni a Klinika nevű helyen, részletek itt. (Ez nem koncert lesz, hanem közös zenehallgatás, aztán dumálás.) A lemezt a Klinik jelentette meg, Puha Szabolcs maszterelte, borítója Jakab Péter, a fenti fotó Varga Csaba munkája. Alább a Bandcamp-lejátszóban hallható a teljes album, alatta meg videók; de máshol is megtalálható az On The Deck: Spotify, Deezer, Apple Music.

 

 

https://recorder.blog.hu/2018/03/29/itt_van_norbert_kristof_elso_elo_lemeze_premier
Itt van Norbert Kristof első élő lemeze - premier!
süti beállítások módosítása