Magyarradar + exkluzív mix - Clubber Johnny

2016.12.01. 18:37, Frontrecorder

clubberjohnny.jpg

Tíz éve dj-zik, producerként viszont csak idén októberben debütált Clubber Johnny, aki saját zenéjében jó érzékkel vegyíti az elmélyült régisulis house- és techo-hatásokat a French touch stílusjegyeivel. Friss bemutatkozás, friss mixszel.

cj.jpgIndulás: 2015.

Honnan: Budapest.

Tagok: Bernard Péter.

Stílus: house, klubzene, bárzene.

Hatások: Trainspotting filmzene, aztán a film is. Barátok, új közegek mind meghatároztak stílusban, és segítettek a látóköröm szélesítésében. Zenei oldalról eleinte a gitárzenék, plusz a kilencvenes évek nagy elektronikus előadói (Groove Armada, Massive Attack stb.) voltak hatással rám, később a mélyebb bugyrokat is felfedeztem, ahonnan személyes kedvenceket szereztem és végleg meghatároztak.

Kiadó(k): KILOCON.

Történet: Zenéléssel körülbelül hét-nyolc éve foglalkozom. Mindig megvolt bennem a „viszketés”, izgalmasnak tartottam az egész elektronikus zenekészítési folyamatot. Aztán egy közeli barátom (High Love) hatására kóstoltam bele a dolgokba, ő tanította meg az Ableton alapjait is. Először a fidget house-t próbáltam majmolni, aztán az egyre komplexebb érzéseket közvetítő house/techno felé vettem az irányt. Általában más számokat hallgatva, azokból hangmintázva inspirálódok, és egy ilyen alapra kezdek el dallamokat írni. Ez a procedúra eleje, innentől minden szám másik utat jár be.

Megjelenések: 

Still Life (kétszámos EP, 2016):


Chello
(single, 2016):


Küldetés:
 létrehozni valami olyat, amivel teljesen elégedett leszek..

Jövőkép: jövő nyárig jó pár single-t, EP-t kiadni; mindent amivel meg vagyok elégedve. A legnagyobb álom egy top dance hit!

Mellékprojektek: dj-zés.

Szexepil: humor.

Legnagyobb eredmény, elismerés: hogy a Together partysorozat rezidense lehetek


Alább a mix, melyet Clubber Johnny  a Recordernek készített, és "olyan zenei palettát próbál meg átadni, ami engem foglalkoztat mostanában hangzásban, hangulatban":


Clubber Johnny Recorder Introduction Mix


Tracklist:

01. Art Of Noise – How To Kill
02. Boddika & Joy Orbison – Prone
03. Mood II Swing – Move Me
04. Thomas Melchior – Feel Sensual
05. St Germain – Rose Rouge (Spiller Rouge mix)
06. Kerri Chandler – The Eye Tattoo
07. Deepah Ones – Dancin’ (Deepah Dub)
08. Deepah Ones – A Deepah Dubbin Thang
09. Hysterics – HTRX9
10. Drexciya – Lake Haze
11. Dave Clarke – Southside
12. Boards Of Canada – The Beach At Red Point

https://recorder.blog.hu/2016/12/01/magyarradar_exkluziv_mix_clubber_johnny
Magyarradar + exkluzív mix - Clubber Johnny
süti beállítások módosítása