Várjunk csak, az ott nem egy...? - erotikus animációs videó a Chateau Marmont-tól

2015.03.09. 17:34, subrecorder

chateau_marmont.jpg

Ezek a franciák csak nem bírnak magukkal, már akkor is szexuális utalásokkal teli videókat készítenek, amikor nem is ez a céljuk! A Chateau Marmont nevű elektronikus zenei duó animált klipje az ősi indiai szimbólumrendszert veti össze mindannyiunk által ismert számítógépes ikonokkal, plusz némi erotikával.

"Mikor készítettem a videót, fel sem tűnt, hogy mennyire szexuális" - így nyilatkozott Marion Dupas rendező, amikor arról kérdezték, miért ábrázolja a Chateau Marmont videójában Wi-Fi erősségjelzőként a hölgyek vénuszdombját. "Én csak mentem a saját fejem után, úgy rajzoltam meg Kâli indiai istennőt, mint ahogy azt mindig is láttam a védikus kultúrában, egy piros virágban helyeztem el. Aztán mikor mások mondták, hogy úgy néz ki, mint egy vagina, már nekem is feltűnt." Maga a dal, az Everybody Is Somebody a felvezető kislemez Julien Galner és Raphaël Vialla 2008 óta működő párizsi duójának március 30-án megjelenő második, Sound Of Shambala című új albumáról, melyen a hagyományos indiai zenéből merítő elemekkel szőtték át french touchos elektropopjukat. Ehhez készült a stílszerű, elszállt klip, melynek világát bugyit hordó barackok, elefántistenek és szent tehenek lakják. "A barackokat nem én találtam ki, tényleg van egy piac Kínában, ahol olyan gyümölcsöket lehet venni, amikre kis bugyikat húztak. Ezt értelemszerűen nem hagyhattam ki a klipből" - árulta el a rendező. A végeredmény aztán amilyen furcsa elsőre, annyira jól dolgoz össze egy ősi ikonográfiát a mai digitális szimbólumokkal. 


A Chateau Marmont friss, indirekt módon erotikus videója:

Címkék: chateau marmont
https://recorder.blog.hu/2015/03/09/varjunk_csak_az_ott_egy_erotikus_animacios_video_a_chateau_marmonttol
Várjunk csak, az ott nem egy...? - erotikus animációs videó a Chateau Marmont-tól
süti beállítások módosítása