What The FAQ – Kállay-Saunders András

2014.07.11. 14:36, rerecorder

kállay s 1_1.jpg

Kállay-Saunders András minden idők második legnagyobb sikerét produkálta az Eurovíziós Dalfesztiválon a Running című számmal, ráadásul a Szakos Krisztiánnal közösen jegyzett szerzemény utólag, a rádióhallgatók és rajongók világszerte elérhető szavazásán a legjobb dal díját is elnyerte, Kállay-Saunders pedig a legjobb férfi előadó lett, most pedig új, Juliet című dallal és klippel jelentkezett. Az apai ágon (a Lou Reeddel is együtt dolgozó Fernando Saunders a papa) zenészvért öröklő énekes gyakori kérdéseinkre válaszolva káromkodott, és elárulta néhány féltett titkát is.

Mi a legkorábbi emléked?

Nagymamámmal és anyukámmal vagyunk egy szabadtéri strandon Magyarországon, valamikor egy és öt éves korom között.

Mi volt a gyerekként elkövetett legnagyobb hülyeséged?

Egyszer véletlenül felgyújtottam egy kislány haját egy gyertyával, ez az előkészítő iskolában történt, általános előtt. Szerencsére mindenki odaszaladt és gyorsan eloltották.

KORÁBBI SOK-SOK WHAT THE FAQ-INTERJÚNK EGY KATTINTÁSNYIRA.

Ha visszamehetnél az időben, milyen tanácsot adnál tinédzserkori önmagadnak?

kállay s3.jpgAz élet rövid, úgyhogy ha hiszel valamiben, akkor tedd is meg! Nem kell állandóan újra és újra átgondolni a dolgokat, csak tenni. Nem kell izgulni, hanem merészen megtenni, amit szeretnél, mert talán soha nem tér vissza az adott lehetőség.

Mit jelent számodra a testvér fogalma?

A testvér olyan, mint egy legjobb barát és egy családtag keveréke.

Mit jelent számodra az újrakezdés?

Egy új esélyt, egy másik lehetőséget jobban végrehajtani, amit korábban megtettél. Változtatást, a te vágyaid szerint.

Te miben hiszel?

Istenben. Magamban. A családomban.

Mit tekintesz küldetésednek?

Az éneklésemmel már sok embert megérintettem, úgyhogy úgy érzem, ez az, amire születtem, ezt kell folytatnom.

Mi motivál legjobban az életben?

Anyukám, apukám, a nagymamám mind nagyon sokat tettek értem és az én életem, jövőm sokkal fontosabb volt nekik, mint a sajátjuk, úgyhogy minden tettemmel azon vagyok, hogy amikor rám gondolnak, akkor azt mondhassák, hogy volt értelme mindennek, megérte a sok áldozat.

Miért fontos a politikai szerepvállalás?

Nyilván fontos, de őszintén szólva én egyáltalán nem vagyok benne a politikai világban. Ugyanakkor tudom, hogy jobban kellene rá figyelni, mert az én jövőmről is nagyban dönt a politika.

Mi a legnagyobb erényed?

Az, hogy úgy érzem, hogy nincs olyan, amit ne tudnék elérni, hogy csak én tudok határt szabni magamnak.

És a legnagyobb bűnöd?

Az, hogy fiatal koromban nem volt önbizalmam a zenével kapcsolatban. Talán már régóta ezt csinálhatnám, amit most csinálok, ha nem lettem volna olyan félős.

Kedvenc káromkodásod?

Szoktam mondani azt, hogy Oh, shit! Magyarul nem szoktam káromkodni.

Hány kávé egy nap?
Nulla.

Mit énekelsz a zuhany alatt?

Nagyon sokszor írok új dalokat a zuhany alatt. Nagyon sok dallamot ott találtam ki, van, amikor szöveg is jön, olyankor gyorsan bekapcsolom a diktafont az iPhone-omon és odateszem a zuhany mellé és felénekelem.

Melyik koncert volt rád a legnagyobb hatással?

kállay s 2_1.jpgNem szoktam nagykoncertekre járni, inkább kis pubokban, kisebb helyeken szeretek meghallgatni valakit, az arénákat nem annyira szeretem.

Rádió vagy tv?

Tv.

Tévéműsor, amit nem hagynál ki?

Hat hónapja nincs már tv-m, mert elromlott és lusta voltam elvinni javíttatni, és közben megszoktam, hogy nincs, úgyhogy már nem hiányzik semmilyen adás.

Kedvenc film?

Jumanji.

Melyik könyv volt rád a legnagyobb hatással?
Egy Michael Jackson életéről szóló.

Kivel szeretnél közös fotót magadról?

Jó lett volna egy Michael Jacksonnal.

Félig tele, vagy félig üres a pohár?

Még nem is kezdtem el tölteni az enyémet.

Magyarnak lenni annyi, mint...

… én magam.

A boldogság...

… többet ér bárminél.

kállay s 4.jpg


A szeretet…

… ugyanaz, az is többet ér bárminél.

A szerelem…

… amikor meg tudod osztani az életedet, a legnagyobb álmaidat, mindent, ami a szívedben van egy másik emberrel.

A tehetség…

… mindenkiben megvan, csak meg kell találni.

A legféltettebb kincsem...

… az emlékeim a nagymamámról.

Utoljára akkor sírtam, amikor...

… elhunyt a nagymamám.

Mondj valamit magadról, amit még soha nem árultál el egyetlen interjúban sem.

Nem vagyok popsztár!


ez itt Kállay-Saunders András egy hete megjelent friss dala és klipje, a Juliet


és a komoly sikert elért dal - Running

https://recorder.blog.hu/2014/07/11/what_the_faq_kallay-saunders_andras
What The FAQ – Kállay-Saunders András
süti beállítások módosítása