A hétfőn hajnalban lezajlott Super Bowl közvetítésének reklámjait dominálta a zenék, zenészek "felhasználása", ezen belül pedig Bob Dylané, aki két, erre az alkalomra készült reklámban is közreműködik.
AMÚGY IS BOB DYLAN MEGY MINDEN TÉVÉCSATORNÁN - NEM HISZED?
Az amerikaifutball-bajnokság döntője a világ egyik legnézettebb sporteseménye, így kemény harc folyik a reklámblokkokba való bekerülésért, a cégek a közvetítéshez külön tévéhirdetéseket gyártatnak, a zenészek pedig érthető módon örömmel adják a dalaikat és/vagy magukat egy-egy Super Bowl-szpothoz. Az idei NFL-döntő (melyet a Seattle Seahawks nyert megsemmisítő fölénnyel, és melynek a félidejében Bruno Mars lépett fel) közvetítését megszakító reklámokban a zenék elhelyezése (synch) rendkívül erősre sikerült, lásd a Billboard gyűjtését. A képernyőidőt tekintve a super bowlos reklámok zenésznyertese Bob Dylan lett, aki két hirdetéssel, három percet szakított ki magának a keretből. A görög joghurtot gyártó Chobani vicces szpotjában az I Want You című 1960-as dala szól a háttérben, miközben egy éhes medve tör-zúz egy boltban:
A Chrysler új 200-as modelljét népszerűsítő reklámban már nemcsak egy dala szól (az Oscar-díjas Things Have Changed), de ő maga is látható a kisfilmben, más amerikai ikonokkal együtt. Dylan egyben a narrátora is a hazafias pátosszal "felszerelt" szpotnak, amiben olyanokat adnak a szájába, hogy "van annál amerikaibb, mint Amerika?", illetve "hadd főzzék a sört a németek, hadd készítsenek órát a svájciak, hadd szereljék össze a telefont az ázsiaiak, mi autót gyártunk". Ez csak szerintünk kínos?
Ez pedig Bruno Mars teljes half time show-ja, benne a Red Hot Chili Peppers-szel közösen lenyomott Give It Away-jel: