Wayne Coyne zenekarától az lenne meglepő, ha nem valami váratlan, őrült húzással állnának elő (mint a "legtöbb koncert egy nap alatt" rekordjának megdöntése tavaly nyáron), szóval vegyük csak teljesen természetesnek, hogy a Flaming Lips most éppen szabadidőautót népszerűsít. Méghozzá, egy új dalukkal szerepelnek a Hyundai Santa Fe SUV-modelljének reklámfilmjében, amely február 3-án, a Super Bowl (az amerikaifutball-bajnokság döntője) közvetítésének egyik szünetében lesz látható először. Az új dalhoz készült szöveges videót viszont már most mutatjuk.
A SUPER BOWL ÉS A ZENE KAPCSOLATÁT ALAPOSAN KÖRBEJÁRTUK ITT.
"A Flaming Lips nagyon is hasonlít a Hyundaira: eltérnek a megszokottól, hosszú ideje jelen vannak és folyamatosan törekednek a megújulásra" - ideologizálta meg az autógyártó marketing igazgatóhelyettese a Billboard Biznek, hogy miért az idén harmincéves zenekarra esett a választásuk. A szöuli központú világcég embere elárulta még, hogy eleve kevés zenekart vettek számításba, és a Flaming Lips mellett komoly érv volt, hogy közeleg az új albumuk megjelenése (The Terror címmel április 2-án lát napvilágot a Warner gondozásában).
A FLAMING LIPSÉ A TAVALYI ÉV EGYIK LEGNÉZETTEBB +18-AS VIDEÓJA. NÉZD MEG A TÖBBIVEL EGYÜTT, ITT.
Wayne Coyne-ék a Hyundai megrendelésére álltak elő a Sun Blows Up Today című vágtázós dallal, amelynek egy részlete hallható a gyártó Santa Fe szabadidőautójának Super Bowl-szünetben debütáló reklámjában - sőt, a hatvan másodperces szpotban maga a zenekar is feltűnik. A dal - amely bónuszként helyet kap majd az új Flaming Lips-album iTunes-kiadásán - viszont már most élvezhető teljes terjedelmében, az alábbi, Hyundai által szponzorált és meglehetősen pszichedelikus szöveges videóval tálalva: