Popzenész cukor-addikciók – Halász Judit, Sena, Berger Dalma, Péterfy Bori

2012.12.17. 23:32, rerecorder

borisena.jpg

Melyik popsztárunk süti a legfinomabb sütit? Kinek a fétise közülük a Túró Rudi? Mi a legnépszerűbb karácsonyi édesség a magyar zenészek-énekesek körében? Mi az a britpop-süti? És ki telefonált be a Tibi csokinak, hogy nehogy le merjék állítani kedvenc étcsokijának a gyártását? A Recorder magazin nyolcadik számának édesség és zene fókusztémájához hazai előadókat kérdeztünk édességekhez fűződő kapcsolatukról. Karácsonyig adagoljuk a válaszokat, Takáts Eszter után édes, vagy nem édesszájú férfi zenészeink vallomása következett, majd a REC008 címlapján macaronnal pózoló Odett gyónt. Most Halász Juditról, Senáról, Berger Dalmáról és Péterfy Boriról derül ki, hogy mennyire közeli vagy távoli a kapcsolta az édességekkel és az ünnepi sütikkel.

Halász Judit

„Főzni nagyon szeretek, de a sütés nem az én világom, viszont nagyon várom már az ünnepi időszakot, mert bejglit csak ilyenkor készítünk és azt nagyon szeretem. Úgy általában pedig nagy kedvencem a francia krémes, az jöhet bármikor.”

Sena

sena_1.jpg„Oooh, anyósom apró süteményeit nagyon várom már! Mindenfélét csinál, marcipános, lekváros, mandulás, mmmmmm! És hókiflit is szuperül készít. Én is szeretek sütni, bár nem vagyok egy virtuóz, banánkenyeret, banánsütit, muffinokat, csokoládétortát szoktam leggyakrabban. A sütőtök pite a szezonális specialitásom.”

Berger Dalma

„Nem vagyok édességes, már évek óta nem is eszek semmi édeset, persze nem szigorúan, mert azért ha kínálnak, meg-megkóstolok finomságokat. A karácsonyi édességek közül a mákos bejglit szeretem a legjobban.”

Péterfy Bori

„Nem vagyok annyira édesszájú, de a belga csokit nagyon szeretem és van Párizsban a Szajna kisebbik szigetén egy híres cukrászda, a Berthillon, ha Párizsban járok, akkor oda mindig muszáj elmenni, bármit szeretek ott megkóstolni. Karácsonykor pedig marcipánt szoktam készíteni, kis golyó- és szaloncukor-formájúakat.”

lejegyezte: Dömötör Endre

https://recorder.blog.hu/2012/12/17/popzenesz_cukor-addikciok
Popzenész cukor-addikciók – Halász Judit, Sena, Berger Dalma, Péterfy Bori
süti beállítások módosítása