„Péntek este, ami hétfő hajnalig tart” – Itt van Solére új EP-je, a KIKI!

2023.07.07. 10:55, srecorder

solere_3.jpg

Solére tavaly hozta ki az első nagylemezét, a house-tól a hiphopon át a drum & bassig és az electropopig sokféle hangzást megszólaltató IMA-t, és máris itt a folytatás, a KIKI, a következő lépcsőfok Zsófi felnőtté válásában.

Szigeti Zsófi 2020-ban adta ki első dalát Solére néven, azóta hallhattuk tőle az r&b-s, trapes, UK garage-os Másért EP-t, provokatív, sztriptíztáncos klippel megfejelve, a Brenkával közös, girlpoweres Védtelent, és Beton.Hofival lazuló Nem ijeszt meg-et. Az elektronikus popban mozgó énekes-dalszerzőnek az elmúlt 3 évben volt több rádió toplistás dala (Védtelen, Nem ijeszt meg), és egy kislemez után 2022-ben szinte minden fesztiválon fellépett (VOLT, Strand, Sziget stb.), és a Budapest Park színpadán is bemutatkozott már.

Az IMA 2022 novemberi megjelenése óta sok változást élt meg, ezek csapódtak le az új EP-n, ami egy könnyedebb hangvételű, nyári anyag lett. „Az IMA bemutatása után pár hónapra visszatértem a hétköznapi életembe, ahol azt vettem észre, hogy már semmi nem olyan, mint a megjelenés előtt. Az életemben eddig biztosnak hitt dolgok bizonytalanná váltak. A zsizsgő otthonomból csendes kuckó lett, a mindig kíváncsi tapasztalni vágyásomból egyedül töltött napok, az esti sétáimból a kutyával meg, hogy valaki mindig megszólított. Minden szempontból új helyzetekben találtam magam. A barátságaim még jobban felértékelődtek és sokkal többet jártam haza. Nem nagyon volt más választás, ahogy a produkcióm, úgy én is felnőttem. Átrendeződtek a mindennapjaim és az értékrendem, ami először furcsa volt, de ma már látom, hogy mennyivel jobb így. Az EP megírása alatt sikerült megélnem ezt az új ismeretlen, ezáltal izgalmasabb életet” – mondta Zsófi az új dalok születéséről.

A KIKI-n három vadonatúj szám hallható a nemrég megjelent, Frankoval közös Chili mellett: két szóló és a Védtelen után egy újabb közreműködés Dárdai Blankával. Solére július 27-én mutatja be az új EP-t az A38 Hajó teraszán (jegyvásárlás, Facebook-esemény), de idén is elcsíphetitek a fesztiválokon (pl. Campus, Művészetek Völgye, Sziget), illetve augusztus 18-án a Brains vendégeként a Budapest Parkban is, ahová új, különleges show-val készül. Jegyvásárlás, Facebook-esemény.

Az új dalokról így mesélt Solére:

Bacchus

Reality check! Fáradt vagyok látni, ami a világban történik, amerre az ország halad, vagy csak a közvetlen környezetem szenvedését. Ilyenkor hátradőlök, töltök egy pohár vörösbort, és próbálom előhívni a pozitív gondolataimat, de néha már nem marad más, csak hogy kicsit tényleg mindent leszarok…

KIKI

Néha nem tudom, hogy képzelem-e, vagy valóság-e az, hogy valakinek pont elég vagyok, hogy nem vagyok túl más, nem vagyok túl sok vagy túl kevés. A KIKI az a pillanat, amikor a biztosságérzés átfordul bizonytalanságba.

Egészen

Nekem nem jó bárki.

Chili

Péntek este, ami hétfő hajnalig tart.

 

„FELNŐTTEM, ÉS RÁJÖTTEM, HOGY EZ NEM BAJ” – SOLÉRE AZ IMÁRÓL

 

Solére a Facebookon. Instagramon.

Fotó: Sivák Zsófi.

Premier rovat cikkeinek megjelenését a Hangfoglaló Program keretében a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.

https://recorder.blog.hu/2023/07/07/_pentek_este_ami_hetfo_hajnalig_tart_itt_van_solere_uj_ep-je_a_kiki
„Péntek este, ami hétfő hajnalig tart” – Itt van Solére új EP-je, a KIKI!
süti beállítások módosítása