Kislemezpremier! Norbert Kristof: Where I Belong / Disco King

2020.12.23. 10:00, Gaines

where_i_belong_eredeti_nagy_kep.jpg

Kristóf Norbert, akivel 40. születésnapja alkalmából nemrég nagyinterjút is készítettünk, több különálló dalt is megjelentetett az idei év folyamán, például ezt a kettőt. Az indie dalszerző két újabb számmal búcsúztatja az évet. Premier!

"Az első dal, a Where I Belong előrevetítése a vágyaimnak, ahogy, akivel és ahol élni szeretnék. A fák között valahol a messzi vidéken, közel a természethez, ahol a szeretet és az őszinteség lakozik" - írja Kristóf Norbert. "A második dal, a Disco King pedig egy éve karácsony délután készült, amikor is előkerült egy régi demóm, valahogy ott és akkor azonnal írtam hozzá egy szöveget, felénekeltem, felgitároztam és utána épphogy csak beestem a családi karácsonyunkra aznap este. Annyira friss és annyira aznap született a szöveg és a feléneklés is, hogy úgy éreztem, ha ezt valamikor kirakom a nép elé, az biztos karácsonykor lesz. Ez a dal a régi barátságok megértéséről és elengedéséről szól. Valakit azért kellett elengednem, mert menni akart, valakit pedig azért, mert már nincs köztünk. Ez az év legfőképp arról szólt, hogy megtanuljunk hálásnak lenni azért, amink van és én hálás vagyok, hogy azokkal lehettem, akiket szeretek, még ha egy emberöltőhöz képest csak rövid ideig tartott is ez."

halljuk is a két melankolikus, ugyanakkor optimista dalt, íme a Where I Belong és a Disco King:

Norbert Kristof a Facebookon

Norbert Kristof honlapja

A cikk megjelenését a Hangfoglaló Program keretében a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.

nka_hangfoglalo_logo_650_2_1_45_80.jpg
https://recorder.blog.hu/2020/12/23/kislemezpremier_norbert_kristof_where_i_belong_disco_king
Kislemezpremier! Norbert Kristof: Where I Belong / Disco King
süti beállítások módosítása