Az urban flamenco sztárja, Rosalía klipdalaiban mindig izgalmas a vizuális körítés, ám legújabb számánál a stílusváltás is legalább olyan érdekes.
Na jó, teljes stílusváltásnak túlzás lenne nevezni a frissen kijött A Palét, de a tavaly kiadott El Mal Querer nagylemez óta csepegtetett single-ökhöz képest (is) újat mutat Rosalía. Az album ugyebár azért szólt nagyot nálunk is, mert remekül ötvözte a flamenco hagyományos elemeit a modern, elektronikus hangzással. Az idei új dalokkal mintha elkezdett volna középre, a mainstream pop irányába tolódni: a J Balvinnal közös Con altura és az Ozunával rögzített Yo x Ti, Tu x Mi vérbeli reggeaton-szerzemények, az Aute Cuture r’n’b sláger, míg a Fucking Money Man dalpárjában visszakanyarodott a tavalyi hangzásához, megspékelve azzal, hogy életében először katalánul is énekelt rajta, nemcsak spanyolul.
Az El Guincho és Frank Dukes (Travis Scott, Future) producálta új dal a visszafogott indítást követően súlyos basszusokkal déli hiphop ízű elektro-r&b-re és rapre vált, tiszta Partition, nem véletlenül neveztük legutóbb Rosalíát a katalán Beyoncénak. A Jora Frantzis rendezte videó is hatásos, visszatér az aranyfog, a hosszú körmök, és betársul melléjük az összenőtt szemöldök, valamint az ipari gyártelepeken és steril konténerekben mozgó háttértáncosok, akiket Kendrick Lamar gyakori alkotótársa, Charm La’Donna koreografált. Rosalía egy Barcelona mellett fekvő, elsősorban teherszállításra szakosodott kisvárosban nőtt fel, a dalcím is a raklapokra utal.