JPEGMAFIA: All My Heroes Are Cornballs (lemezkritika)

2019.10.23. 16:10, coffinshaker

A Morrissey halálát váró punk rapper legújabb albuma az eddigi legjobbja is; egyben tökéletes bizonyítéka annak, hogy JPEGMAFIA hangzása és stílusa tényleg senki máshoz sem hasonlítható. Lemezkritika a Recorder magazin 76. lapszámából.

Előadó: JPEGMAFIA

Cím: All My Heroes Are Cornballs

Kiadó: EQT Recordings, LLC

Megjelenés: 2019. szeptember 13.

Stílus: experimentális hiphop

Kulcsdal: Jesus Forgive Me, I Am A Thot

Barrington DeVaughn Hendricks avantgárdrap-projektje eddig pont attól szenvedett, amiből (részben) táplálkozott: az egykor a légierőnél szolgáló veterán politikai dühe mellett elsikkadt, hogy James Ferraro óta senki sem tükrözte vissza jobban a webkettőbe ragadt, a valós szociális érintkezésektől egyre távolabbra kerülő emberiség alapvető létélményét. De míg elődje egyfajta posztmodern tréfamesterként távolról szemlélte az egészet, az All My Heroes Are Cornballs-on Hendricks feltárja magát, és addig nem nyugszik, amíg a hallgató is el nem gondolkodik azon, hogyan látja magát, őt és miért. Eközben pedig mintha ezernyi megnyitott böngészőtabból szólna a zene, amiről eszünkbe juthat a BROCKHAMPTON artrapje, Denzel Curry punk-hiphopja, Frank Ocean pszichedelikus soulja vagy Earl Sweatshirt kollázsszerű mixtape-jei – de a végeredmény egyikre sem hasonlít. JPEGMAFIA a maga útját járja, és egyre magabiztosabban.

8.5/10

Kollár Bálint 

Ilyen volt az album megjelenése kapcsán szervezett esemény:

Ilyen pedig JPEGMAFIA idei Pitchfork Music Festivalos fellépése:

tictac650_2.png

https://recorder.blog.hu/2019/10/23/jpegmafia_all_my_heroes_are_cornballs_lemezkritika
JPEGMAFIA: All My Heroes Are Cornballs (lemezkritika)
süti beállítások módosítása