Gonoszkodás orrvérzésig a tinifenomén új klipjében.
Pénteken jött ki a tizenhét éves popsztár – egyben márciusi lapszámunk címlapsztárja –, Billie Eilish debütalbuma, a When We All Fall Asleep, Where Do We Go?, és az első néhány hallgatás alapján kiváló anyag: a Lorde-osan minimalista, gyakran hip-hop közeli pophangszerelés fojtott, játékos és veszedelmes, jól megfogja a Z generáció digitális elidegenedését és szorongásait, a szövegek nemtörődöm éle fülbemászó dallamokkal párosul, Eilish alig kieresztett szellemhangja pedig megköveteli, hogy belehajoljunk a fejhallgatóba, és figyeljünk.
MINDEN, AMIT BILLIE EILISHRŐL TUDNI KELL: NAGYPORTRÉ
A 14 számos lemezhez egyből érkezett is egy új klip, méghozzá a gonosz nyitószám, a Bad Guy kapott tarka, alattomosan bolondozós, morbid videót. Van benne orrvérzés, aranyhalas zacskóban úszkáló fejek, marcona és magathetetlen férfiak, és Eilish, aki úgy ugrálja körbe a jeleneteket, mint egy bajkeverő Tim Burton-karakter. A dalvégi trapváltáskor pedig vészjósló neonfényben szemlélteti, hogy is néz ki a férfi-női hierarchia. A klipet Dave Meyers rendezte, aki elég nagy név a szakmában, többek között hozzá fűződik Ariana Grande freskóklipje, a God Is A Woman, és Kendrick Lamar Humble-je is.