Ugyan a trap körüli hájp már régen lelohadt, az irányzat korántsem fulladt ki, folyamatosan fejlődik, változik. A budapesti Skrude a legújabb generációt erősíti, ő a trapet az okosabb végénél csavarja meg és keresztezi mindenféle future bass-hangzásokkal, ahogyan ezt a magyarradaros bemutatkozásához mellékelt mixtape-jével is kiválóan szemlélteti.
Indulás éve: 2012.
Tagok: Baráti Zoltán.
Stílus: trap, future beats/bass, footwork, jersey club.
Hatások: A saját zenék készítése során főleg a mindenféle future hangzások vannak rám hatással, mostanság leginkább Mr. Carmack, L’Homme Aux 4 Lettres,Losco, Rusty Hook, Sam Gellaitry vagy Louis Futon, de szeretek ezektől teljesen eltérő műfajú dolgokat is hallgatni, legyen az akár vaporwave, rap, vagy post-hardcore.
Kiadók: MAD-HOP, Babylon Records, Never Slept, Unframed Records.
Történet: 2012-ben próbálkoztam először zeneírással, leginkább a Koan Sound hatására, egyszerűen megdöbbentettek azok a hangok, amik ott szóltak, és úgy voltam vele, hogy ennek muszáj alaposabban utánajárnom. FL Studio szoftverrel kezdtem, de eléggé céltalanul meg összefüggéstelenül csináltam mindent. Miután otthagytam az egyetemet, jelentkeztem az imPro Schoolba, aminek a mai napig rengeteget köszönhetek. Az imPro alatt lett meg a Skrude név, és itt ismerkedtem össze iamyankkal akivel később közös projektbe is fogtunk. Ekkoriban kezdett el érdekelni ez az egész trap/future ív, ami a mai napig a fő csapásvonal, és itt álltam át az Ableton Live-ra is. 2014 szeptemberében volt az első fellépésem a már említett közös formációval, Om Unit után játszottunk, azóta pedig már volt szerencsém egy színpadon játszani a belga Losco Beats csapattal, Huccival, és már egy külföldi fellépést is a hátam mögött tudhatok.
A zeneírásnál a workflow nagyon változó, minden számnál valami új dolgot akarok kipróbálni, akár egy új technikai megoldás, vst, más tempó vagy akármi, csak valami eddig ismeretlen, ami kirángat a komfortzónából. Egy viszont fix: mindig a dobokkal kezdek.
Megjelenések: Önálló megjelenésem még nem volt, egyszerűen nem tudok elrakni egy zenét, miután kész vagyok vele, szinte azonnal kiteszem ingyenes letöltésként a SoundCloudra. Egy-egy zeném viszont már több kiadónál is megjelent válogatásokon és remix EP-ken.
Küldetés: jó zenéket írni.
Jövőkép: Szeretnék egy EP-nyi anyagot összeszedni, és azt kiadni, illetve szeretném jobban elmélyíteni a zeneelméleti tudásomat, és ezt használni is a későbbi megjelenéseim során. További távlati célként van pár kiadó, ahol nagyon szeretnék megjelenni, mint például a Mad Decent, vagy a Hebinomichi.
Mellékprojektek: 6T nevű juke/footwork megőrülés iamyankkal, tervezünk is a nyárra egy megjelenést.
Szexepil: kick-snare és a kiállások.
Legnagyobb eredmény, elismerés: egy fellépés utáni reggelen másnaposan arra keltem, hogy Ookay repostolta pár zenémet, aminek számomra különösen nagy jelentősége volt, ugyanis még jó régen a Yen című, Pyramid Juke-kal készített közös száma nagyon nagy hatással volt rám zeneileg.
Skrude kérésünkre összerakott egy mixet is, ami inkább mixtape vagy beat tape és igazán exkluzív. "A mixtape-be csak saját számokat raktam, egy része már megjelent, de vannak benne kiadatlan ügyek, meg olyan beatek is, amik valószínűleg sosem fognak napvilágot látni, akár amiatt, mert sérült a project file, vagy csak mert simán nincs már hozzá kedvem" - fűzte hozzá a masszív-perkusszív ütemeket felsorakoztató alig félórás szetthez, melyhez a fenti okok miatt nincs számlista.