Popzenész cukor-addikciók – Odett

2012.12.13. 16:24, rerecorder

2 odett.jpg

Melyik popsztárunk süti a legfinomabb sütit? Kinek a fétise közülük a Túró Rudi? Mi a legnépszerűbb karácsonyi édesség a magyar zenészek-énekesek körében? Mi az a britpop-süti? És ki telefonált be a Tibi csokinak, hogy nehogy le merjék állítani kedvenc étcsokijának a gyártását? A Recorder magazin nyolcadik számának édesség és zene fókusztémájához hazai előadókat kérdeztünk édességekhez fűződő kapcsolatukról. Karácsonyig adagoljuk a válaszokat, Takáts Eszter után édes, vagy nem édesszájú férfi zenészeink vallomása következett, most pedig a REC008 címlapján macaronnal pózoló Odett gyón.

"A mákos bejgli a kedvenc szezonális édességem, minden mennyiségben sajnos (nevet). Akár az anyukám, akár a nagymamám süti, mindegyikükét nagyon szeretem. Szerintem mindig az idősebb generáció az, akinek már tényleg minden sütési trükk a birtokában van. Szeretek én is sütni, de még sehol nem vagyok anyukámhoz és a nagymamámhoz képest, de majd szépen lassan érik ez a tudományom. Amit nem csak karácsony környékén, hanem egész évben folyamatosan tudok enni, az a Túró Rudi, ez az új fétisem. Igazából régről jövő, de most próbálom mellőzni az életemből a szénhidrátokat, viszont a Túró Rudit nem tudom letenni. Naponta kettőt muszáj megennem belőle és akkor mehet a nap (nevet). A tejcsokis, klasszikus 'piros pöttyös' a legjobb, de mindenféle túrós sütit nagyon szeretek, csak mazsola ne legyen benne! A mazsolát száműztem az életemből. Sütni piskótát szeretek a legjobban, nyáron sok eperrel és eperlekvárral. A barátaim is nagyon szeretik, rengetegszer készítettem, amikor szezonja volt. Még a rácsos-lekváros sütiben vagyok jó, azt igazából csak az édesanyám süti nálam jobban. A muffinoknál pedig mindig improvizálok, az kerül bele, amit éppen találok otthon és a végeredmény tuti jó lesz!”

lejegyezte: Dömötör Endre
fotó: Deák Eve

így készült Odett Recorder-címlapfotója:

odettwerk.jpg


Odett legújabb saját videója, a Fantomas című dalhoz:


ez pedig Odett új formációja az Orion Nebula, a Nature In You című dal klipje:

https://recorder.blog.hu/2012/12/13/popzenesz_cukor-addikciok_odett
Popzenész cukor-addikciók – Odett
süti beállítások módosítása