Popzenész cukor-addikciók – Takáts Eszter

2012.12.08. 18:39, rerecorder

IMG_5339_1.jpg

Melyik popsztárunk süti a legfinomabb sütit? Kinek a fétise közülük a Túró Rudi? Mi a legnépszerűbb karácsonyi édesség a magyar zenészek-énekesek körében? Mi az a britpop-süti? És ki telefonált be a Tibi csokinak, hogy nehogy le merjék állítani kedvenc étcsokijának a gyártását? A Recorder magazin nyolcadik számának édesség és zene fókusztémájához hazai előadókat kérdeztünk édességekhez fűződő kapcsolatukról. Karácsonyig adagoljuk a válaszokat, először íme Takáts Eszteré.

Azt vettem észre magamon, hogy jobb, ha kerülöm a tejet, úgyhogy a keserű csokis édességek jönnek be igazán. Ezeket nagyon szeretem elkészíteni is, a nagy favorit a brownie, de a gesztenyepürét és tulajdonképpen bármilyen keserű csokis finomságokat is szívesen elkészítek, csak mindent laktózmentesen. Fél éve absztinens vagyok, azóta viszont nagyon rákattantam a lekvárokra, főztem például nagyon finom és nagyon édes saját szőlőlekvárt is. A párommal még rétest szoktunk sütni, mondjuk főleg ő, én pedig gyümölcskenyereket, püspökkenyeret. Az igazi bűnös örömök-édességem az étcsokis, diós-marcipános Tibi csoki volt, amit annyira szerettem, hogy képes voltam felhívni a céget, amikor kezdett eltünedezni a pultokról. Azt mondták, hogy szezonális termék, de a telefonom után még újra felbukkant egy darabig, úgyhogy szeretném azt hinni, hogy kicsit nekem is köszönhetően meghosszabbodott a termék élettartama. A legvégén már húszasával vittem haza a boltból, hogy minél tovább legyen vésztartalékom, bár mire kifogytam belőle és mire a boltokból is végleg eltűnt, addigra meg is csömörlöttem tőle.

lejegyezte: Dömötör Endre


Takáts Eszter Szeressünk című dala:

https://recorder.blog.hu/2012/12/08/popzenesz_cukor-addikciok_takats_eszter
Popzenész cukor-addikciók – Takáts Eszter
süti beállítások módosítása