What The FAQ – Bérczesi Róbert

2015.09.22. 20:00, rerecorder

nyito_1.jpg

Bérczesi Róbert tavaly visszatért egy nagyon hosszú és nagyon nehéz időszak után, mégpedig tisztán, dicséretesen, és végre a hiperkarma harmadik albumával, a Konyharegénnyel, ami szokás szerint zseniális lett. Robi azóta hol zenekarával, hol szólóban, akusztikusan koncertezik, a nyáron bátran megmutatta életét az RTL Szelfi című tévéműsorában, múlt vasárnap hivatalos Facebook-oldalán válaszolt rajongói kérdésekre, most pedig a hiperkarma 15. szülinapi koncertjére készül, szeptember 25-én, pénteken visszatérnek a Budapest Parkba, ahol tavasszal már adtak egy nagyon jó hangulatú, nagy sikerű koncertet. Feltettük neki gyakori kérdéseinket mi is.

Mi a legkorábbi emléked?

Egyéves koromban a drótkerítéssel elvágtam a tenyeremet, elkezdett ömleni belőle a vér, én egy pillanatra feleszméltem, elgondolkodtam, hogy most mi a teendő, majd bömbölni kezdtem. Snitt.


Mi volt a gyerekként elkövetett legnagyobb hülyeséged?

tini.jpgHogy végiggörcsöltem a gyerekkoromat.


Ha visszamehetnél az időben, milyen tanácsot adnál a tinédzserkori önmagadnak?

Vegyél vissza kicsit.


Mit jelent számodra a testvér fogalma?

Egyfelől az öcsémet, más értelemben pedig azokat az embereket, akikkel lelki közösséget érzek. Ilyen ember például az öcsém.


Mit jelent számodra az újrakezdés?

Szünet utáni folytatást.


Te miben hiszel?

Hogy az életünk után mind találkozunk.


Mit tekintesz küldetésednek?

Könnyebbé tenni az utánunk jövők útját.


Mi motivál legjobban az életben?

Az önmagamnak való megfelelés.


selfie.jpgMi a legnagyobb erényed?

Hűség.


És a legnagyobb bűnöd?

Önsorsrontás.


Kedvenc káromkodásod?

Basszuskulacs.


Hány kávé egy nap?

No kávé. Csak kóla, napi négy doboz.


Mit énekelsz a zuhany alatt?

Elvis Presley: Always On My Mind :)


Vinyl vagy cd?

A hanghordozók korának vége.


ILYEN VOLT A HIPERKARMA TAVALYI VISSZATÉRŐ, LEMEZBEMUTATÓ NAGYKONCERTJE.


Melyik koncert volt rád a legnagyobb hatással?

Mambo Kurt első Szigetes koncertje.

bp_park_1.jpg


Rádió vagy tv?

Passzolok.


Tévéműsor, amit nem hagynál ki?

Kihagyom.


Kedvenc film?

Truman show.


Melyik könyv volt rád a legnagyobb hatással?

Halhatatlan Beatles.


egyszal.jpgKivel szeretnél közös fotót magadról?

Keith Richards.


Félig tele, vagy félig üres a pohár?

Felespohár.


Magyarnak lenni annyi, mint...

… magyarázni.


A boldogság egy...

… pillanatnyi örülés.


A szeretet…

… egy fogalom. A szeretés a folyamat.


A szerelem…

… az egyetlen érzelem a világon. Az összes többi mind érzés.


A szépség…

… nem egy nyugdíjas meló.


A tehetség…

… azt jelenti, hogy megteheted.


A legféltettebb kincsem...

… az ép elmém.


hiperkarma_1.jpg


Utoljára akkor sírtam, amikor...

… folyamatosan drogoztam és már nem akartam csinálni, de képtelen voltam megállni.


Mi történik velünk, amikor meghalunk?

Szerintem a halálunk után ugyanoda kerülünk, ahova minden éjszaka álmunkban.


Mondj valamit magadról, amit még soha nem árultál el egyetlen interjúban sem.

46-os a lábam.

fotók: hiperkarma-Facebook
Bérczesi Róbert-Facebook


BÉRCZESI RÓBERTTEL A ZENESZERZÉS, LEMEZKÉSZÍTÉSRŐL IS BESZÉLGETTÜNK.


a szeptember 25-i, pénteki 15. szülinapi koncert a Budapest Parkban lesz (vendég: Szabó Bendek és a Galaxisok), Facebook-eseményoldal

a következő Bérczesi Robi-szólókoncert október 8-án lesz a G3-ban, Facebook-eseményoldal


a hiperkarma legújabb klipje az új című számhoz: 


és a tavalyi lemez teljes egészében: 

https://recorder.blog.hu/2015/09/22/what_the_faq_berczesi_robert
What The FAQ – Bérczesi Róbert
süti beállítások módosítása