Erik Sumo Band feat. Kiss Erzsi: The Ice Tower – albumpremier!

2011.11.11. 11:11, -recorder-

Az Amorf Ördögök zenei vezéreként feltűnt Tövisházi Ambrusnak az elmúlt egy évben Amorf Lovagok és The Gomb nevű friss projektjeit is bemutattuk itt a Recorderen (a Péterfy Bori & Love Band éppen szünetet tart), de most ismét fő zenekara, az Erik Sumo Band élén tér vissza: az együttes a tavaszi Twilight At The Zoo Vol.1 című hétszámos EP után most ősszel – egészen pontosan 2011. 11. hó 11-én 11 óra 11 perckor – a tíz vadonatúj szerzeményt tartalmazó The Ice Tower album premierjét is itt nálunk tartja. A frissen csatlakozott gitáros-énekes Császári Gergő mellett ezúttal is Kiss Erzsi énekesnővel készült album, melyet alkotói a „szép, tömény, ronda, angol, eszkimó, magyar, véres, vidám, öngyilkos, csúszós, boldog, szerelmes és sötét” jelzőkkel jellemeznek, itt rögtön meg is hallgatható – és egy hétvégén át ingyenesen le is tölthető!

2011 nyarán kezdtem neki ezeknek a számoknak, amik az első körben a Twilight At The Zoo Vol.1 EP dalainak folytatásai kívántak lenni, de aztán Császári Gergő érkezésével új lendületet kaptam én is, és rájöttem, hogy ennek igazi albumnak kell lennie” – meséli a billentyűs-dalszerző-énekes-producer Tövisházi Ambrus. „Ez a cucc az én szememben valamelyest visszanyúlás az első lemez készítési módszereihez, mert teljesen barkácsmódon született és a hagyományos értelemben vett rockos hangszerelések teljesen hiányoznak is róla. Borzasztó jó volt Csaszival együtt ennyit dolgozni Erzsivel – eléggé sok a vokál itt. Amúgy szerintem ez egy melankolikus lemez, bár ezzel a környezetemben senki nem ért egyet, mert csomó gyors szám van rajta... Tudom, hogy mindig ugyanazt a lemezt csinálom meg, teljesen mindegy hány éves vagyok, de ez a lemez Csaszi miatt mégis más lett, mert a Csaszi-Erzsi kettős jó adag közösségi élményt vitt a magányos dalaimba. Úgyhogy azt üzenem mindenkinek, hogy a magányra a legjobb gyógyír az együtt éneklés.””

A harmadik Erik Sumo-album 39 perces anyaga a Varga Vince által tervezett lemezborító alatt hallgatható meg:

.

az album anyaga egy hétvégén keresztül innen tölthető le:
http://www.mediafire.com/?19vhoy6d8da3rwy


http://eriksumo.hu


lejegyezte:
Déri Zsolt

https://recorder.blog.hu/2011/11/11/erik_sumo_band_feat_kiss_erzsi_the_ice_tower_albumpremier
Erik Sumo Band feat. Kiss Erzsi: The Ice Tower – albumpremier!
süti beállítások módosítása