Soerii & Poolek feat. Fluor: Nekem kukim van (reklámfilm + mp3)

2011.06.24. 13:04, -recorder-

Miután már bemutattuk Soerii & Poolek mindegyik YouTube-reklámfilmjét a Kautzky Armand-ostól a Lovasi András-osig, nem tehetjük meg, hogy nem teszünk említést a legújabbról. A zenészi tehetségüket titkoló zenészekből álló tánczenei duó az értelmiségi dívával, Péterfy Borival felvett Maximális extázis után most a magyar kommersz pop legsikeresebb új előadójával, Fluorral készített közös egy újabb nyári slágert, de mielőtt azt bemutatnánk, nézzük meg a hozzá készült – ismét szabadszájúságával tüntető, bár a szokásosnál talán kevésbé vicces – YouTube-reklámfilmecskét.

az underground hiphop le se szar téged” avagy A jelenés című beharangozó kisfilm:

ez pedig maga a közös dal, melynek címe az eredetileg tervezett Nekem kukim van, neked nunid van munkaverzióból végül felére zsugorodott össze:

a Nekem kukim van az mp3 mellett wav formátumban is letölthető az együttes oldaláról:
http://www.soeriipoolek.hu/kukim/

(A dalból szerettünk volna koncertverziót is mutatni, de sajnos nem tudunk, mert az időjárásra hivatkozva a Fishing On Orfű fesztiválon lefújták Soerii & Poolek és Fluor csütörtök éjszakára meghirdetett közös fellépését, ahol a Nekem kukim van ősbemutatója lett volna.)

összeállította: Déri Zsolt

Címkék: fluor soerii poolek
https://recorder.blog.hu/2011/06/24/soerii_amp_poolek_feat_fluor_nekem_kukim_van
Soerii & Poolek feat. Fluor: Nekem kukim van (reklámfilm + mp3)
süti beállítások módosítása