
Ethel Cain év eleji, váratlan drone-kitérője után hozza azt a folytatást, amire mindenki várt a 2022-es a Preacher’s Daughter óta. Ez a kritika először a Recorder magazin 127. számában jelent meg.
tovább →

Ethel Cain év eleji, váratlan drone-kitérője után hozza azt a folytatást, amire mindenki várt a 2022-es a Preacher’s Daughter óta. Ez a kritika először a Recorder magazin 127. számában jelent meg.
tovább →
A Sedonis az utóbbi évek legközérthetőbb és legjobb Merzbow-lemeze, de nem biztos, hogy a kiskamasz lányom ezzel egyetértene. Ez a kritika először a Recorder magazin 127. számában jelent meg.
tovább →
Titkos favoritokkal, a legnagyobb bangerekkel, és addigra megjelenő új lemezével veszi be a Papp László Arénát Beton.Hofi március 14-én.
tovább →
A demo_4 a szegedi stoner/grunge trió eddigi legkeményebb kiadványa, ami a zenekar doom és numetálosabb ízeit domborítja ki. A fuzzos, cammogós riffek most fűrészesebbek, a dobok sulykolnak, az ének pedig hol kántál, hol éterien cseng. EP-premier!
tovább →
Hogyan lesz a zenéből pénz, és hogyan lesz a pénzből zene? A zeneipar körforgását állítja középpontba a XIII. Music Hungary Konferencia és Showcase, amelyet 2025. november 17-19. között rendeznek meg Veszprémben, a Hangvillában.
tovább →
Az utóbbi két évtized egyik legegyedibb hangú magyar filmrendezője az amatőr szereplőket és improvizált párbeszédeket felvonultató Rengeteggel indította a karrierjét, majd a sötét és nyomasztó drogfilm, a Dealer jött, aztán a szereplők és dialóg nélküli Tejút, ezt követte első angol nyelvű filmje Eva Greennel, a Méh című provokatív sci-fi, majd a cigánygyilkosságok témáját feldolgozó Csak a szél, amely Berlinben elnyerte az Ezüst Medvét, ezután készítette az álomszerű és misztikus Liliom ösvényt, majd egy folytatást első filmjéhez Rengeteg – Mindenhol látlak címmel, amely egy színészi Ezüst Medvét hozott Kizlinger Lillának. Szeptember 11-én került a mozikba legújabb alkotása, a Jimmy Jaguár című szatirikus és szürreális áldokumentumfilm, de mi a kedvenc zenéiről faggattuk a rendezőt, aki amúgy a legtöbb filmjének a zenéjét is maga szerezte. Ez a cikk először a Recorder magazin 127. számában jelent meg.
tovább →
Drága lángos, izzadó vonatok és taxiba hányás: magukból kivetkőzött emberek balatoni történeteiből gyúrta össze új dalát a MADMIKE.
tovább →
Nyolc évet kellett rá várni, de most elkészült a Zenehíd album folytatása, amit az ország legismertebb improvizációs csapata szeptember 14-én a Budapest Parkban is bemutat. A Random Trip alapítójával és dobosával, Delov Jávorral beszélgettünk arról, hogy milyen zenével lövik ki magukat a világűrbe, hol ér össze Will Smith életfilozófiája az övékkel, és mivel lehet újat mutatni az erős budapesti jamszíntéren. Ez a Recorder magazin 127. számában megjelent interjú bővített változata.
tovább →
Itt az első dal Lil Frakk idei második lemezéről, ami a tavaszi önterápiás albumát folytatja. A Melegítő arról szól, mi marad a Happy End harmadnapján, azaz egy kapcsolat után, és hogyan lehet továbblépni, amikor még semmi sincs rendben.
tovább →
A Henri Gonzo és a Papírsárkányok második lemezén még szebbre csiszolja gazdag hangszerelésű, filmzenés, boldog melankóliát árasztó kamarapopját.
tovább →