„Jobban beleállok a mondanivalómba” – Klippremier! Solére: Megtalálom

2023.11.23. 16:58, srecorder

solere_4.jpg

Év végére befutott Solére első idei klipje, ami már a következő nagylemezének az előfutára. Szigeti Zsófi jelenleg a Spotify női egyenjogúságot hirdető kampányának magyarországi arca és nagykövete.

Solére a tavaly épp itt, a Recorderen debütált, IMA című első nagylemeze után a tavaszi KIKI EP-jével végigkoncertezte a nyarat a Szigettől a Budapest Parkig. Jelenleg pedig a Spotify nemzetközi EQUAL kampányának magyarországi nagykövete és arca, így egy napig a New York-i Times Square óriás kivetítőjén is az ő fotója virított.

Októberben már kijött egy új dallal (Vihar) a következő nagylemezéről, amit most a Megtalálom követ – ehhez egy hangulatos, őszi roadmovie-klip is forgott. „Úgy érzem, hogy az IMA óta most sikerült igazán visszatérnem a dalszerzéshez. Majdnem egy év telt el az előző nagylemezem óta, és eléggé küszködtem, nem igazán akartam és tudtam megfogalmazni a bennem forgolódó dolgokat. A következő albumom nagy részét Doórral készítjük, és szövegírás terén Matyi picit konkrétabb vizekre terelt, kevesebb a metafora, és jobban beleállok a mondanivalómba, mint eddig. Ez abszolút a vele való munka eredménye. Potyognak le rólam a törekvések és egyre inkább fókuszálok befelé, hogy éppen mi esik jól, mi tetszik, ki tetszik, és azt veszem észre, hogy a körülöttem lévő emberek, mind a zenekarom, a menedzsmentem stb. teljes mértékben támogat és mögöttem van, így sokkal könnyebben és gyorsabban jutok el egy dal befejezéséhez. Ez nálam azért kiemelten fontos, mert borzasztó megfelelési kényszerem van, úgyhogy az idei év nagy áttörés nekem megújulás terén.”

sole_re_equal_tsq_q4_2023_1_1.jpg

A klipforgatáson pedig nem várt akadály elé lett állítva az énekesnő és a stáb, erről Zsófi így mesélt: „A forgatást nagyon élveztem. Két hetünk volt összehozni az egészet, mert utolsó pillanatban jött az ötlet, hogy klipet szeretnék a dalra. Pabloéknak innen is nagy pacsi, hogy ettől függetlenül maximális fordulatszámon hozták le a szervezést és a forgatási napot is. Egyetlen meleg pillanatunk volt, amikor odaértünk a helyszínre, és én korábban elfelejtettem szólni, hogy se jogsim nincs, meg vezetni se tudok, pedig a koncepció alapján végig ez volt a feladatom. Nagyon csöpögős, de számomra nagyon meghitt élmény volt, hogy a csak férfiakból álló stáb a kezdeti ijedtség után hitt abban, hogy én gyorsan megtanulok vezetni, és így is lett. Három órán át mehettem egy régi Mercivel, úgyhogy lassan nekimegyek a jogsinak is szerintem. Végül, de nem utolsósorban kiemelném Nagy Esztert, aki a stylistunk és szetdesign-felelősünk volt, maximálisan lehozta látványban, amit szerettem volna, és mivel már 13 éve barátok vagyunk, iszonyú jó érzés volt először együtt dolgozni.”

Solére albuma jövő tavasszal jelenik meg, most pénteken, azaz november 24-én pedig idei utolsó önálló koncertjét adja a Turbinában, amire különleges látvánnyal készül. A vendég az Égjárókból és a Grosskidzből ismerős trapper, Szlimmy lesz, jegyek limitált számban még kaphatók. Facebook-esemény.

 

Solére a Facebookon. Instagramon.

Fotó: Szöllősi Tamás.

Premier rovat cikkeinek megjelenését a Hangfoglaló Program keretében a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.

https://recorder.blog.hu/2023/11/23/klippremier_solere_megtalalom
„Jobban beleállok a mondanivalómba” – Klippremier! Solére: Megtalálom
süti beállítások módosítása