Camila Cabello legnagyobb slágereiben (Havana, Señorita) hallhatóak voltak az énekesnő latin (kubai és mexikói) gyökerei, de a Familia az első albuma, ahol az ilyen dalok nem csak a kivételt jelentik. Ez a kritika először a Recorder magazin 94. számában jelent meg.
Camila Cabello az ember, akinek köszönhetően Young Thug bekerült a magyar rádiókba. Na jó, a salsás beütésű Havana nem csak ezért volt jó. A Fifth Harmony lánycsapat tagjaként indult énekesnő első két albuma azonban ezen, majd a hasonlóan nagyot szóló Señoritán túl csak nyomokban tartalmazott latinos ízeket, pedig Cabello kubai és mexikói gyökerekkel is bír.
A harmadik lemezen megfordultak az arányok: csak néhány latintalan popdal van – ráadásul ezek a leggyengébbek, a sötét, triphopos psychofreaket leszámítva –, egyébként a salsától a mariachin át a reggaetonig sok minden előkerül; megidézik Gloria Estefant és Celia Cruzt is. Ezekben a dalokban Cabello jól hallhatóan lubickol: vagánykodhat, érzelmeskedhet kedvére, és mindkettő jól áll neki. A latin popot nem ő forradalmasítja (hanem Rosalía), letagadhatatlan bombasláger sincs, de néhány átugorható számot leszámítva igazán szórakoztató album ez.
Előadó: Camila Cabello
Cím: Familia
Kiadó: Epic
Megjelenés: 2022. április 8.
Műfaj: latin pop
Kulcsdal: La Buena Vida
7/10
Rónai András