
A The Weeknd búcsúlemezén talán kevesebb a tízpertizes pillanat, de így is rendkívül emlékezetes az egész. Ez a kritika először a Recorder magazin 121. számában jelent meg.
Duplaalbum hatása van a The Weeknd-életmű (állítólagos) lezárásának. A huszonkét számos, közel másfél órás Hurry Up Tomorrow első fele befejezi az After Hours és Dawn FM történetét, a második fele pedig visszakanyarodik a sztár korai hangzásvilágához, sőt, a címadó zárószám utolsó másodperceivel konkrétan meg is idézi a House Of Balloons elejét.
Lehetetlen ekkora terjedelemben érdemi beszámolót adni, így csak a lényegre hagyatkozunk: az első etap folytatja a trilógia időutazását, és megérkezik a 2000-es évek baile funkjáig; a São Paulo talán az egyik legjobb klubzene, amit valaha írt. Ettől eltekintve a szokásos színvonalon üzemel minden, az Open Hearts, Cry For Me és a Thrillert hangmintázó Wake Me Up garantált slágerek.
A második felvonásból a Timeless ősz óta valóban kiállta már az idő próbáját, a Niagara Falls rég nem hallott hiphop fülledt vibe-okkal, a Without a Warning pedig egy újabb biztos kedvenc. Reméljük, hogy valahol, valamikor lesz még új The Weeknd.
Cím: Hurry Up Tomorrow
Kiadó: XO
Megjelenés: 2025. január 31.
Műfaj: hiphop, r&b, szintipop
Kulcsdal: Open Hearts
9/10
Velkei Zoltán
Még több Recorder a Facebookon. Még több Recorder a Facebookon. Még több Recorder, ott, igen.