Robbanó tűzijátékokat láttam magam előtt - Szesztay Dávid videópremier!

2021.02.27. 12:00, RRRecorder

szesztay_david_iderejtem_a_haz_kulcsat.jpg

2018-ban jelent meg Szesztay Dávid nagyszerű - az év legjobbjai közé tartozó - debütáló szólólemeze, amit tavaly tavasszal követett egy EP. Márciusban jön a második album, ami egy kicsit más lesz, mint az előző, az első videóból kiderül, hogy mennyire.

Iderejtem a ház kulcsát lesz az album címe, és a címadó dallal indul, ami Szesztay Dávid szerint "olyan, mint egy nyitány, van benne valami ünnepélyes. Hangulatilag ez a leginkább elütő szerzemény az új lemezről a Dalok bentre számaihoz képest, és szerettem volna elsőként egy új tónusú dalt megmutatni."

A klipet Nagy Gergő készítette. "Miután megírtam, azonnal tudtam, hogy ehhez a dalhoz szeretnék majd videoklipet. Robbanó tűzijátékokat láttam magam előtt, és jellegzetesen, stop motion technikával mozgatott formákat, úgy éreztem, illene a dal világához. Gergőt régóta ismerem, tudtam, hogy kiváló fotós, őt is megkérdeztem, nincs-e ötlete arra vonatkozóan, kit érdekelhet ez a dolog. Nagyon örültem, hogy miután meghallgatta, közölte, hogy szívesen megcsinálná. Rendkívül elégedett vagyok a végeredménnyel, azt gondolom, hogy Gergőnek sikerült egy egészen sajátos képi világba helyeznie a dalt" - írta a videóról Szesztay Dávid.

Az Iderejtem a ház kulcsát március 19-én jelenik meg, már előrendelhetőSzesztay Dávid honlapja itt vanez meg ő a Facebookon.


cikk megjelenését a 
Hangfoglaló Program keretében a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.

nka_hangfoglalo_logo_650_2_1_45_24.jpg

https://recorder.blog.hu/2021/02/27/robbano_tuzijatekokat_lattam_magam_elott_szesztay_david_videopremier
Robbanó tűzijátékokat láttam magam előtt - Szesztay Dávid videópremier!
süti beállítások módosítása