A Tűnj el című filmből és a Twin Peaks harmadik évadából ismert, általában gonosztevőket játszó Caleb Landry Jones májusban jelenteti meg debütlemezét, és a kedvcsináló kislemezdalok alapján pont olyan zaklatott zenét szerez, mint amilyenek az alakításai.
A május elsején érkező, The Mother Stone című albumról még február elején tettek közzé egy karneváli hangulatú számot (Flag Day / The Mother Stone), most pedig All I Am In You / The Big Worm címmel befutott a második beharangozó szám, amit az előadó elmondása szerint Dale Hawkins Susie Q-jának ritmusa ihletett, de akár Beck koszosabb, torzonborzabb kisöccse is lehetne szüntelenül szétcsúszó, meg-meghasadó szólamokkal, disszonáns, elhangolódott zongorafutamokban, gitártorzításokban és szimfonikus zajokban kicsúcsosodva. A 15 számos lemezhez egyébként a Beatles White Albumja és Syd Barrett 1970-es szólólemezei szolgáltak inspirációként,
A harminc éves Jones 16 évesen kezdett zenélni (pár évvel azelőtt, hogy debütált volna a filmvásznon a Nem vénnek való vidék végén, az Anton Chigurh karambolját végignéző biciklis srácként), rövid ideig zenekarban is játszott, de egy szakítás után kezdtek ömleni belőle a dalok, és több mint hétszáz számot rögzített az évek során a szülei pajtájában eszközölt maratoni felvételeken. Valószínűleg megtartotta volna magának a zenéjét, ha nincs Jim Jarmusch, aki A holtak nem halnak meg című zombifilmben rendezte a színészt, és amikor meghallgatta a dalait, nyomban összekötötte őt a Sacred Bones lemezkiadóval, ahol Jarmusch-nak is megjelentek lemezei Jozef van Wissem lantművésszel közösen. "Nem is sejtettem, milyen fantasztikus és különleges zenész, amíg két évvel ezelőtt oda nem adta nekem néhány számát. Nem is tudom jellemezni!" – lelkendezett a rendező.