Jön a System Of A Down Budapestre!

2019.09.30. 11:19, Gaines

soad_k.jpg

Hosszú várakozás után hazánkban lép fel a System Of A Down, a zenekar első önálló magyarországi koncertje 2020. június 17-én lesz a Budapest Arénában.

Az 1994-ben alakult, és mindössze 5 stúdióalbummal rendelkező (utolsó lemezük 2005-ös), örmény származású Los Angeles-i zenészekből álló System Of A Down a modern metál egyik legsikeresebb zenekara, négy Grammy-díjra jelölték, és több mint 40 millió lemezt adtak el világszerte. Serj Tankian szólóban játszott már nálunk – a 2008-as Szigeten –, sőt, a SOAD is megfordult egyszer Budapesten, 1998-ban léptek fel a PeCsában a Slayer előzenekaraként, de akkor még nem voltak igazán ismertek, szóval nyugodtan mondhatjuk, hogy a jövő nyári koncert az első igazi SOAD-buli itthon. Az előzenekar a brazil Ego Kill Talent lesz, akik nemrég fejezték be második albumuk felvételeit, és áprilisban a brazil stadionokban a Metallica és a Greta Van Fleet társaságában turnézhatnak.

2015-BEN VENDÉGSZERZŐNK BESZÁMOLT A ZENEKAR ELSŐ ÖRMÉNYORSZÁGI KONCERTJÉRŐL

A budapesti koncertre jegyek, valamint limitált számban VIP csomagok október 4-én 10 órától kaphatók a www.livenation.hu és a www.funcode.hu oldalakon keresztül. A regisztrált Live Nation tagoknak már október 3-án 10 órától elővásárlási lehetőségük lesz.

soad_poszter.jpg

https://recorder.blog.hu/2019/09/30/jon_a_system_of_a_down_budapestre
Jön a System Of A Down Budapestre!
süti beállítások módosítása