Volt már szexboszorkány és tragédiából kilábaló menyasszony, most pedig egy alternatív Amerika ponyvahősnőjének szerepét ölti magára a brit multiinstrumentalista énekes-dalszerző, Bat For Lashes. A héten megjelenik ugyanis ötödik nagylemeze, a Lost Girls, amely az előző LP-hez hasonlóan ismét filmszerű koncepcióra épül.
Bat For Lashes, azaz Natasha Khan onnan folytatja, ahol a 2016-os The Bride-dal abbahagyta. Zeneileg a nyolcvanas évek éjszakai kocsikázáshoz való, melankolikus-merengős balladákat és táncparkettre ingerlő, new wave-es diszkóslágereket felvonultató szintipopot-dreampopot űzi, hangulatilag ugyanezen évtized zsánerfilmjei iránt nosztalgiázik – a cím Az elveszett fiúk című filmet, míg a The Hunger című dal az azonos című, Catherine Deneuve és David Bowie főszereplésével készült horrort idézi), és ez is konceptlemez. Míg előzőleg egy vőlegényét elveszítő, majd egyedül nászútra induló menyasszonyról szóltak a dalok, az új lemez Los Angeles előtt tiszteleg, méghozzá úgy, hogy elképzel egy női motoros bandák által uralt párhuzamos univerzumot, melyben egy Nikki Pink nevű szereplőt követhetünk. Khan a The Bride „rosszcsont kishúgaként” jellemezte a Lost Girlst, és az eddig megjelent beharangozó dalokat – valamint két klipet – mohó vámpírok, sivatagi rituálék és életveszélyes csábítók népesítik be (a Jasmine című dal hősnője „szívében kislány, de keze egy gyilkosé”). A filmes irány már csak azért is hangúlyos, mert a két lemez közötti időszakban Khan közreműködött egy brit tévésorozat kísérőzenéjében (Requiem), valamint kijött második rövidfilmjével, a Light Beingsszel, melyben a Volt egyszer egy… Hollywoodban is emlékezeteset alakító Margaret Qualley beleszeret egy fiúba, de csak miután az csillaglényként születik újjá.
a legújabb kislemezdal, a Desert Man:
a vámpíros-romantikus Kids In The Dark klipdal:
a sivatagban csajbandázós The Hunger:
és a tavalyi, Natasha Khan rendezte rövidfilm: