Ezt az egyéjszakás kalandot senki sem bánja meg.
Az angol AlunaGeorge duó tavaly októberben hallatott magáról először egy hosszabb szünet után. Az Aluna Francis és George Reid alkotta formáció 2016-os második lemezét, az I Remembert követően hosszabb szünetre vonult, csak egy páros kislemezzel jelentkeztek 2017-ben, és új EP-jüket, a Champagne Eyest már független előadóként adták ki, és amelyen az elektronika felől visszakanyarodnak az első lemezüket, a Body Musicot jellemző, R&B-s beütésű tánczenéhez. A Bryson Tillerrel közösen készített Cold Blooded Creaturesben például több az R&B, mint a korábbi future pop/garage, de nem meglepő módon ez a füstös-érzéki hangzásvilág is jól áll az együttesnek.
AZ ALUNAGEORGE-DZSAL INTERJÚZTUNK IS, OLVASSÁTOK!
A számhoz ötletes klip is járult, melyben az osztott képernyő két oldaláról egy-egy ember indul el egymás felé, és fokozatosan megszabadulnak a ruháiktól, majd kimerevedik a kép, és újabb vetkőző nők és férfiak lépnek elő a neonfényben. Az, hogy a klip végére elérnek-e egymáshoz, és maradnak-e azok, akik elindultak a videó elején, maradjon titok, de a lassított felvételek záróképében már csak egy darab alsónemű látható félig lecsúszva a két szereplő valamelyikén. A rubberband nevű duó rendezte klipben az AlunaGeorge saját elmondása szerint egy idilli pillanatképet akart rögzíteni, amikor két idegen egy egyéjszakás kaland erejéig úgy dönt, hogy mivel úgysem találkoznak többé, megnyílhatnak egymásnak, és teljesen magukat adják. „A klip nem arról szól, mit csinálnak ezek az emberek a hálószobában – arra koncentráltunk, hogyan teszik.” A rendezőpáros hozzátette, az volt a céljuk, hogy mindenfajta ítélkezés nélkül ábrázolják a szexualitást, amikor „két ember engedélyt ad, hogy legsebezhetőbb valójukban láthassák egymást”.
2017 LEGNÉZETTEBB KORHATÁROS VIDEÓI EGY CIKKBEN