Ezt állítja legalábbis Carly Rae Jepsen új klipjében, és nem fogjuk kétségbe vonni a szavait.
Azok kedvéért, akik még mindig ott tartanak, hogy a Call Me Maybe buta kis dalocska, a kanadai szupersztár 2015-ös Emotion című lemezével végképp bebetonozta magát napjaink popjának élvonalába (arról nem beszélve, hogy a Call Me Maybe is remek sláger). A szerelmi bánatra szakosodott, azt önmagunk elfogadására és szeretetére kihegyezett bulihimnuszokká formáló, LMBTQ-ikon Jepsen utoljára tavaly nyáron jött ki a Cut To The Feelinggel, most pedig Party For One című új dalában tesz hitet a maszturbálás öngyógyító ereje mellett.
Első hallásra persze, ha csak most jönnénk le a falvédőről, értelmezhetnénk ártatlanabb módon is a dalt és a dalszöveget, „Party for one / If you don’t care about me / I’ll just dance for myself”, szól a refrén, oké, szóval az az üzenet, hogy nem kell partner ahhoz, hogy jól érezd magad a bőrödben, de aztán a folytatás („making love to myself”) egy fokkal konkrétabban megfogalmazza, hogy nem csak a táncról van szó.
A Bardia Zeniali rendezte klip még inkább kidomborítja a rejtett jelentést: jellegtelen hotelszobák különböző korú, nemű, bőrszínű, szexuális beállítottságú vendégeit látjuk, ahogy magányukat különféle módszerekkel enyhítik (némi termékelhelyezéssel). Van, aki kádban spagettizik, más romantikus filmeket nézve hüppög, egy idősebb nő pedig alsóneműre vetkőzve csomagolja ki a szexuális segédeszközeit. Explicit jelenetek nincsenek, de a helyszínben és a szereplők viselkedésében kódolva vannak az erotikus utalások. Egy váratlan áramszünet azzal riogat, hogy vége a mulatságnak, de a szálloda előcsarnokában összesereglett vendégek közösen folytatják a bulit, míg mindenki vissza nem tér szobája boldog magányába. Azt senki ne kérdezze, mit szimbolizál a szeletelt kenyeret lefejelő recepciós.
2017 LEGNÉZETTEBB KORHATÁROS VIDEOKLIPJEI