Többen is vannak, fiatal lányokra vadásznak. Mindezt egy olyan klipben, ahol alig szól zene.
Érdekes koncepciót választott videoklipjéhez GoldLink. A washingtoni rapper tavaly jelentette meg bemutatkozó stúdiólemezét – előtte két mixtape-je jött ki –, a Pitchfork kritikusa azt írta az At What Costról, hogy a hangzása „magában foglalja GoldLink szülővárosának esszenciáját: laza, organikus, párás, akár a washingtoni nyár.” A Got Friends eseménydús klipjében egyvalami szorul csak háttérbe: a zene. Szó szerint.
A hangulatos videó túlnyomó részében csupán háttérzeneként halljuk GoldLink számát, elnyomja a szereplők beszélgetése, van egy tíz másodperces szakasz, amikor az autóban bömböltetik a rádiót, na, akkor kapunk egyedül igazi ízelítőt a dalból. Máskülönben egy furcsa rövidfilm pereg le a szemünk előtt, amelyben a dal vendégénekese, Miguel és a haverjai egy vendéglőben szemeznek három csinos nővel, miközben a pincér azon aggodalmaskodik, hogy kap-e majd borravalót. Lelövöm a poént: nem kap, a három nő meg is bűnhődik tettéért, amikor Miguelék vámpírfogat növesztenek. Fura videó, GoldLink nem is szerepel benne, de most úgyis divat a hip-hopban, hogy a történetmesélős videókban legalább annyi legyen a párbeszéd, mint a zene, lásd, Jay-Z rövidfilmes klipjeit.
Vagy GoldLinkét, Christian Sutton rendezésében: